logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VOX: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 123
IAB Howto: Jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

Jednym z kluczowych aspektów budowania autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu jest realizowanie jakościowych kampanii online. Jak to zrobić? Eksperci z grup roboczych IAB Polska wyselekcjonowali najbardziej aktualne tematy oraz wyzwania związane z szeroko pojętą jakością w marketingu online. Podczas konferencji IAB HowTo poruszone zostaną, m.in. takie zagadnienia jak: brand safety w dobie kryzysu, przełożenie brand liftu na jakość kampanii digital czy mobile marketing i siła geofence.  Uczestnicy dowiedzą się z jakich narzędzi i technik zapewniających pomiary jakości prowadzonych działań najlepiej korzystać oraz jak docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji. Ciekawe prelekcje, doświadczeni eksperci i duża dawka wiedzy to wszystko już 20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.  

06.03.2024 | przeczytano: 451 razy
Nowi reporterzy w Radiu ZET

Od początku stycznia br. Radio ZET ma dwóch nowych reporterów.  Mateusz Kasiak został reporterem w Lublinie, a Michał Makowski w Warszawie.

07.01.2024 | przeczytano: 558 razy

Oficjalnie wystartowało audioXi – największa polska sieć cyfrowej reklamy audio. Za wprowadzenie platformy na nasz rynek odpowiada Grupa RMF. Produkt ten obecny jest już łącznie na czterech rynkach europejskich.

23.11.2023 | przeczytano: 327 razy
Agencja Afekt z koncepcją kreatywną dla marki Veolia

Ruszyła kampania edukacyjna Grupy Veolia, wytwórcy i dostawcy ciepła systemowego, która ma na celu podniesienie świadomości ekologicznej Polek i Polaków. Za koncepcję kreatywną, key visual oraz ikonę akcji w tegorocznej edycji „Stopień mniej znaczy więcej”, odpowiada Afekt, poznańska agencja marketingu 360.

15.11.2023 | przeczytano: 445 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W Alior Banku wystartowała kampania marketingowa, która promuje refinansowanie kredytów firmowych zaciągniętych w innych bankach. Akcja jest skierowana do firm o przychodach ze sprzedaży za ostatni zakończony rok obrachunkowy nie większych niż 5 mln zł. Promocja obowiązuje do końca grudnia br.

07.09.2023 | przeczytano: 213 razy
Norbert Bieńkowski w Radiu Złote Przeboje

Od nowego sezonu Norbert Bieńkowski dołączy do zespołu Radia Złote Przeboje. Poprowadzi program „Dobre popołudnie” (14:00-18:00).

04.09.2023 | przeczytano: 387 razy
Sukces Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda

Jak powrócić na mapę wydarzeń stacjonarnych po 2-letnim sezonie zakupów online, w nowych lokalizacjach i odsłonach? Jak wyostrzyć kamerę promocji na marce klienta przy kurczącym się rynku wydawniczym oraz wzroście aktywności konkurencji? Jak udało nam się „zaprosić” 350 000 osób na targi, pozyskać 290 publikacji w mediach oraz dotrzeć do 1 309 226 odbiorców? Zachęcamy do zapoznania się z Eko-cudnym case study.

30.05.2023 | przeczytano: 1050 razy
Feeders Agency z kontekstową kampanią reklamową OOH dla Fixly

Najnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które będąc w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu, kierują się do sklepów budowlanych. W trakcie prac każdej z tych osób z pewnością zdarzy się popełnić jakiś błąd, dlatego serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.

15.03.2023 | przeczytano: 822 razy

Ruszyła radiowa kampania produkowanego przez LEK-AM syropu dla dzieci Zatogrip. To pierwsza reklama tej marki w masowych mediach.

27.02.2023 | przeczytano: 538 razy

Agencja EGO Public Relations rozpoczęła współpracę z Targami Książki i Mediów VIVELO, które odbędą się w maju br. na PGE Narodowym. Przedmiotem umowy są działania media relations, za które odpowiada Agnieszka Majewska-Kunat.

27.02.2023 | przeczytano: 991 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 123)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764