logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica

  PR 02.12.2022, przeczytano 704 razy
ilustracjastrzałka

OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wszystkiego-najlepszego.-z-piatnicy%2C-no-bo-skad_-%E2%80%93-swiateczna-kampania-osm-piatnica,398223,artykul.html

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najwyższej jakości produkty z Piątnicy, które doskonale sprawdzają się w okresie świątecznych przygotowań. Dzieląc się z bliskimi życzeniami wszystkiego co najlepsze, warto bowiem zadbać, by na stole zagościło to, co najlepsze.

Produkty z Piątnicy powstają z najlepszego mleka, co gwarantuje ich wyśmienity smak i wysoką jakość, dlatego idealnie sprawdzą się do przygotowania świątecznych dań i wypieków.

W świątecznej komunikacji Piątnicy ukazane są ponadczasowe wartości, o których warto pamiętać i je pielęgnować – rodzinne więzi oraz przywiązanie do tradycji. Ciepły, serdeczny i rodzinny spot z pewnością zwróci uwagę konsumentów, stanowiąc zachętę do sięgnięcia po produkty z Piątnicy. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764