logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta wzbogaciła się o nowego specjalistę

  PR 26.06.2014, przeczytano 1550 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dyrektora technicznego (CTO). Do jego zadań będzie należało wsparcie agencji w zakresie rozwoju produktów software’owych oraz sprzedaży projektów informatycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-wzbogacila-sie-o-nowego-specjaliste--,22025,artykul.html

Piotr Szczerbiak posiada 19-letnie doświadczenie na rynku IT, w szczególności w obszarze budowania rozwiązań biznesowych z zakresu m.in. ERP/MRP, komunikacji i handlu detalicznego. Wspierał przygotowanie rozwiązań informatycznych pod indywidualne wymagania klientów oraz przyczynił się do zrealizowania ok. 100 projektów,  o łącznej wartości przekraczającej 100 mln PLN. W swojej długoletniej karierze zawodowej piastował stanowiska inżyniera oprogramowania, project managera, business advisora oraz dyrektora operacyjnego i zarządzającego. Odpowiedzialny był m.in. za strategię, realizację budżetu, sprzedaż oraz zarządzanie projektami. Doświadczenie zdobył również w spółkach giełdowych, wdrażając zmiany w strukturach przedsiębiorstw.

Źródło: ABR SESTA

www.abrsesta.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
RTB House otwiera Creatives Lab
RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.
Kampania Hospicjum Promyczek w 2019
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Polski Car Wrapping ma nowego mistrza
Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764