logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta wzbogaciła się o nowego specjalistę

  PR 26.06.2014, przeczytano 1824 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dyrektora technicznego (CTO). Do jego zadań będzie należało wsparcie agencji w zakresie rozwoju produktów software’owych oraz sprzedaży projektów informatycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-wzbogacila-sie-o-nowego-specjaliste--,22025,artykul.html

Piotr Szczerbiak posiada 19-letnie doświadczenie na rynku IT, w szczególności w obszarze budowania rozwiązań biznesowych z zakresu m.in. ERP/MRP, komunikacji i handlu detalicznego. Wspierał przygotowanie rozwiązań informatycznych pod indywidualne wymagania klientów oraz przyczynił się do zrealizowania ok. 100 projektów,  o łącznej wartości przekraczającej 100 mln PLN. W swojej długoletniej karierze zawodowej piastował stanowiska inżyniera oprogramowania, project managera, business advisora oraz dyrektora operacyjnego i zarządzającego. Odpowiedzialny był m.in. za strategię, realizację budżetu, sprzedaż oraz zarządzanie projektami. Doświadczenie zdobył również w spółkach giełdowych, wdrażając zmiany w strukturach przedsiębiorstw.

Źródło: ABR SESTA

www.abrsesta.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartowała kampania „Namysłów należy do otwartych”
Namysłowska otwartość to cecha, która wyróżnia piwo Namysłów i tworzy unikalny charakter marki. Wokół niej zbudowano tegoroczną strategię i komunikację brandu. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, a oparte na współpracy z influencerami dzia­łania w digitalu będą jej kontynuacją. Za koncept, spot oraz influence marketing odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów...
Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rozszerzył portfolio swoich realizacji telewizyjnych o nowy sezon programu Wymarzone Ogrody. Jest on efektem współpracy agencji z jej partnerami, markami OBI, Substral i Fiskars, które zostały współtwórcami programu, a ich produkty będą lokowane w odcinkach. Pierwszy miał premierę na antenie HGTV i platformie Player.pl 11...
AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight
Od kwietnia br. klienci AMS mogą skorzystać z oferty Dynamic Backlight w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał TIC TAC, promując swoją nowość TIC TAC Fresh+.
Kampania piwa Hardmade
HARDMADE - nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.
Barilla startuje z kampanią „Miłość w gestach”
W coraz bardziej skoncentrowanym na sobie, a obecnie odizolowanym świecie, nawiązanie emocjonalnego kontaktu z innymi często sprawia nam prawdziwą trudność. W takiej sytuacji proste gesty, nawet bardziej niż słowa, mogą pomóc w pokonywaniu przeszkód.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764