logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta wzbogaciła się o nowego specjalistę

  PR 26.06.2014, przeczytano 1966 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dyrektora technicznego (CTO). Do jego zadań będzie należało wsparcie agencji w zakresie rozwoju produktów software’owych oraz sprzedaży projektów informatycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-wzbogacila-sie-o-nowego-specjaliste--,22025,artykul.html

Piotr Szczerbiak posiada 19-letnie doświadczenie na rynku IT, w szczególności w obszarze budowania rozwiązań biznesowych z zakresu m.in. ERP/MRP, komunikacji i handlu detalicznego. Wspierał przygotowanie rozwiązań informatycznych pod indywidualne wymagania klientów oraz przyczynił się do zrealizowania ok. 100 projektów,  o łącznej wartości przekraczającej 100 mln PLN. W swojej długoletniej karierze zawodowej piastował stanowiska inżyniera oprogramowania, project managera, business advisora oraz dyrektora operacyjnego i zarządzającego. Odpowiedzialny był m.in. za strategię, realizację budżetu, sprzedaż oraz zarządzanie projektami. Doświadczenie zdobył również w spółkach giełdowych, wdrażając zmiany w strukturach przedsiębiorstw.

Źródło: ABR SESTA

www.abrsesta.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764