logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABR Sesta wzbogaciła się o nowego specjalistę

  PR 26.06.2014, przeczytano 2347 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dyrektora technicznego (CTO). Do jego zadań będzie należało wsparcie agencji w zakresie rozwoju produktów software’owych oraz sprzedaży projektów informatycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abr-sesta-wzbogacila-sie-o-nowego-specjaliste--,22025,artykul.html

Piotr Szczerbiak posiada 19-letnie doświadczenie na rynku IT, w szczególności w obszarze budowania rozwiązań biznesowych z zakresu m.in. ERP/MRP, komunikacji i handlu detalicznego. Wspierał przygotowanie rozwiązań informatycznych pod indywidualne wymagania klientów oraz przyczynił się do zrealizowania ok. 100 projektów,  o łącznej wartości przekraczającej 100 mln PLN. W swojej długoletniej karierze zawodowej piastował stanowiska inżyniera oprogramowania, project managera, business advisora oraz dyrektora operacyjnego i zarządzającego. Odpowiedzialny był m.in. za strategię, realizację budżetu, sprzedaż oraz zarządzanie projektami. Doświadczenie zdobył również w spółkach giełdowych, wdrażając zmiany w strukturach przedsiębiorstw.

Źródło: ABR SESTA

www.abrsesta.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTF Trendy 2024 – nowe możliwości, inspiracje i praktyka w produkcji transferów
W dniach 19-21 marca 2024 r API.PL organizuje spotkania DTF TRENDY 2024. Event dedykowany jest producentom odzieży, drukarniom , które chcą produkować transfery DTF, firmom, które pragną rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne o nową technologię .
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę
CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje...
Kampania Lipton z Julią Wieniawą
3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764