logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont

  PR 25.05.2022, przeczytano 160 razy
ilustracja

Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adam-nykles-mianowany-chief-data-officerem-publicis-le-pont,396011,artykul.html

Adam Nykles, w nowej roli, dołączy do Gabriela Zábušeka, Chief Technology Officera w Publicis Groupe CEE i Publicis Le Pont. Obaj, ściśle współpracując z zespołem zarządzającym Publicis Le Pont oraz lokalnymi liderami i ekspertami w obszarze danych, będą tworzyć i rozwijać innowacyjne, efektywne i napędzane wiedzą analityczną rozwiązania dla Klientów.

- Publicis Le Pont, chce być wiodącym partnerem swoich Klientów w procesie cyfrowej transformacji, dzięki szybkości i efektywności działania oraz koncentracji na doświadczeniach konsumentów. Umiejętne wykorzystanie wiedzy płynącej z danych jest niezbędnym warunkiem powodzenia naszej strategii budowania przewagi biznesowej Klientów dzięki technologii i analityce. Nominacja Gabriela na stanowisko CTO na początku, a teraz Adama na stanowisko CDO Publicis Le Pont, to dla nas ogromne wzmocnienie na drodze do bycia liderem technologicznym - powiedział Konrad Dorabialski, współzarządzający Publicis Le Pont.

- W ostatnich latach Publicis Groupe CEE z sukcesem rozwinęła bardzo mocne kompetencje analityczne na poszczególnych rynkach. Są one teraz dla nas kluczowym fundamentem, gdy skupiamy się na jeszcze mocniejszej integracji i spójności oferty technologicznej. W ten sposób, w świecie platform, możemy naszym Klientom otwierać nowe perspektywy wzrostu biznesu. Ogromne doświadczenie Adama w marketingu cyfrowym, to najlepsza gwarancja, że jesteśmy na właściwym kursie - dodał Gabriel Zábušek, Chief Technology Officer Publicis Groupe CEE i Publicis Le Pont.  

- Dane i analityka są dzisiaj w samym centrum wszystkiego co robimy dla naszych Klientów. Możliwość współpracy z rozszerzonym zespołem ekspertów ds. danych w ramach Publicis Groupe CEE i Publicis Le Pont, by łączyć doświadczenia i synchronizować pracę, a dzięki temu rozwijać bardziej zaawansowaną ofertę analityczną dla naszych klientów, jest naprawdę ekscytująca. My nie mówimy, że niezbędny jest dostęp do większej ilości danych. Naszym głównym celem jest dostarczanie Klientom strategii potrzebnych do implementacji technologii marketingowych i systemów zarządzania danymi, by napędzać zmiany w marketingu opartym na analityce - skomentował Adam Nykles.

Adam Nykles posiada 12-letnie doświadczenie w branży marketingu cyfrowego z różnych obszarów: mediów, platform programatycznych, AdTechu i MarTechu, a także Data i transformacji cyfrowej. Przez ostatnie trzy lata kierował Centrum Kompetencji Analitycznych i Technologicznych w czeskim biurze Publicis Groupe, współtworzącym obecnie platformę Publicis Le Pont. Zarządzał w tym czasie między innymi projektem CRM i Personalizacji na 40 rynkach, dla jednej z największych firm motoryzacyjnych na świecie oraz szeregiem innych projektów technologicznych w kategoriach: FCMG, telekomunikacji oraz motoryzacji.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764