W maju bieżącego roku mija 10 lat od powstania kultowego już w Warszawie bistro Charlotte. Z okazji okrągłej rocznicy istnienia, Charlotte zaplanowało szereg działań i akcji specjalnych, które będą częścią świętowania. Do współpracy przy kilkumiesięcznej komunikacji urodzin zaproszono Big Picture. Agencja odpowiada za rekomendacje strategiczne w kontekście komunikowania 10. urodzin, działania medialne oraz koordynację projektów specjalnych, skierowanych do mediów i liderów opinii.
Bistro Charlotte stało się symbolem nowej jakości na gastronomicznej mapie stolicy, a później także Wrocławia i Krakowa. Lokale, inspirowane francuskimi boulangerie, zyskały sławę dzięki całodziennym śniadaniom, świeżym wypiekom dostępnym w każdy dzień tygodnia, a przede wszystkim dużym, wspólnym stołom – tzw. common table – które zbliżają do siebie nawet obcych sobie gości i zachęcają do wspólnych rozmów. Założony przez dwie przyjaciółki koncept, łączący kawiarnię, restaurację i piekarnię, na stałe wpisał się w tkankę miejską stolicy i był świadkiem symbolicznych z historycznego punktu widzenia wydarzeń, jak chociażby podpalenie tęczy na Placu Zbawiciela.
Charlotte dołącza do Big Picture, uzupełniając portfolio polskich, zaangażowanych i wyróżniających się na tle konkurencji marek. To również pierwszy gastronomiczny koncept pod skrzydłami agencji.
Do zadań Big Picture przy projekcie Charlotte należy opracowanie kompleksowej strategii komunikacji urodzin, media relacje oraz działania z zakresu brand experience, skierowane do mediów, influencerów i liderów opinii.
Charlotte bistro są zlokalizowane w Warszawie (na Placu Zbawiciela, przy Nowym Świecie, na ul. Próżnej przy Placu Grzybowskim oraz na Wilanowie), w Krakowie na placu Szczepańskim oraz we Wrocławiu w Pasażu Pokoyhof.
Źródło: Big Picture