logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Big Picture wspiera komunikację okrągłych urodzin Charlotte

  PR 31.05.2021, przeczytano 178 razy

W maju bieżącego roku mija 10 lat od powstania kultowego już w Warszawie bistro Charlotte. Z okazji okrągłej rocznicy istnienia, Charlotte zaplanowało szereg działań i akcji specjalnych, które będą częścią świętowania. Do współpracy przy kilkumiesięcznej komunikacji urodzin zaproszono Big Picture. Agencja odpowiada za rekomendacje strategiczne w kontekście komunikowania 10. urodzin, działania medialne oraz koordynację projektów specjalnych, skierowanych do mediów i liderów opinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-big-picture-wspiera-komunikacje-okraglych-urodzin-charlotte,391693,artykul.html

Bistro Charlotte stało się symbolem nowej jakości na gastronomicznej mapie stolicy, a później także Wrocławia i Krakowa. Lokale, inspirowane francuskimi boulangerie, zyskały sławę dzięki całodziennym śniadaniom, świeżym wypiekom dostępnym w każdy dzień tygodnia, a przede wszystkim dużym, wspólnym stołom – tzw. common table – które zbliżają do siebie nawet obcych sobie gości i zachęcają do wspólnych rozmów. Założony przez dwie przyjaciółki koncept, łączący kawiarnię, restaurację i piekarnię, na stałe wpisał się w tkankę miejską stolicy i był świadkiem symbolicznych z historycznego punktu widzenia wydarzeń, jak chociażby podpalenie tęczy na Placu Zbawiciela.

Charlotte dołącza do Big Picture, uzupełniając portfolio polskich, zaangażowanych i wyróżniających się na tle konkurencji marek. To również pierwszy gastronomiczny koncept pod skrzydłami agencji.  

Do zadań Big Picture przy projekcie Charlotte należy opracowanie kompleksowej strategii komunikacji urodzin, media relacje oraz działania z zakresu brand experience, skierowane do mediów, influencerów i liderów opinii.

Charlotte bistro są zlokalizowane w Warszawie (na Placu Zbawiciela, przy Nowym Świecie, na ul. Próżnej przy Placu Grzybowskim oraz na Wilanowie), w Krakowie na placu Szczepańskim oraz we Wrocławiu w Pasażu Pokoyhof.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764