logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Hand Made powiększa zespół PR

  PR 09.01.2018, przeczytano 944 razy

Anna Piotrowska od stycznia 2018 jako Senior PR Specialist odpowiada za działania w obszarze Public Relations klientów agencji. W zakres obowiązków wchodzą m.in. działania PRowe związane z komunikacją, współpracą z influencerami oraz media relations. Ostatnio związana ze Stowarzyszeniem Wiosna, gdzie zajmowała się strategią i PRem marki Akademia Przyszłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-hand-made-powieksza-zespol-pr,35059,artykul.html

Wcześniej w agencjach PR i interaktywnych, gdzie zajmowała się project managementem, współtworzeniem strategii PR, eventami  a także launchem produktów na rynek. Z wykształcenia psycholog, zafascynowana nowymi technologiami i ich wpływem na funkcjonowanie społeczne, jakość życia oraz relacje interpersonalne.

Źródło: Hand Made

Dodatkowe informacje:

Hand Made to agencja reklamowa full service z 11-letnim doświadczeniem. Realizuje kampanie we wszystkich mediach - od telewizji, przez internet (w tym social media), BTL i eventy, aż po PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017, przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown a także srebrnym Effie w kategorii „Motoryzacja”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764