logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Lightscape współpracuje z Whitepress

  PR 19.07.2022, przeczytano 672 razy
ilustracja
Paulina Kunicka

Agencja Lightscape nawiązała stałą współpracę z WhitePress, jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform do dystrybucji i promocji contentu w Europie. W Polsce to pierwsza wśród 100 najbardziej widocznych witryn marketingowych Google według rankingu Senuto. Lightscape od lutego odpowiada za realizację przygotowanej wcześniej strategii komunikacji, obejmującej działania z zakresu digital PR, media relations i pełni rolę biura prasowego polskiego startupu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-lightscape-wspolpracuje-z-whitepress,396655,artykul.html

Marka WhitePress działa na rynku polskim rynku od blisko 10 lat. Ponad 120-osobowy team z centralą w Polsce obsługuje 24 języki i współpracuje z ponad 46 000 portali, co plasuje markę na pierwszym miejscu w Polsce w kategorii Martechów, które odpowiadają za dystrybucję i promocję treści. Usługi WhitePress skierowane są m.in. do agencji interaktywnych, agencji SEO, domów mediowych i firm działających w branży e-PR. Platforma wspiera zarówno działania content marketingowe jaki i influencer marketingowe.

Od lat WhitePress jest znany specjalistom w branży jako lider wśród platform content marketingowych. Jednak wraz z intensywnym rozwojem firmy i ekspansją zagraniczną stanęliśmy przed nowym wyzwaniem budowania wizerunku silnej marki międzynarodowej, która jest rozpoznawalna nie tylko w niszy. To wymaga przemyślanej strategii i odpowiedniej komunikacji naszych działań. Do pomocy przy public relations wybraliśmy Lightscape i była to dobra decyzja – po kilku miesiącach zbieramy pierwsze owoce tej współpracy. Dzięki agencji PR docieramy do szerszego grona odbiorców, a my możemy skupić się na działaniach wewnętrznych i dalszym rozwoju – mówi Patrycja Kosek, Digital Marketing Manager w WhitePress.

Zespół Agencji w składzie: Paulina Kunicka, Marketing Manager oraz Pamela Tomicka, Senior Account Manager od lutego realizują działania z obszaru digital PR, komunikację biznesową, a także kontekstową. Lightscape prowadzi także efektywne działania media relations, plasuje ekspertów WhitePress w mediach branżowych oraz biznesowych, a także stanowi wsparcie w zakresie realizacji działań marketingowych.

Cieszymy się, że w imieniu WhitePress możemy informować otoczenie marketingowe o kolejnych, międzynarodowych sukcesach tej platformy, kreować jej obecność medialną i jednocześnie obserwować dynamiczny rozwój polskiego startupu. Prowadzenie działań komunikacyjnych dla lidera wśród platform dystrybucji treści to dla nas duża odpowiedzialność, ale jednocześnie satysfakcja – komentuje Paulina Kunicka, Marketing Manager, Lightscape.

To już kolejny klient Agencji działający na polskim rynku startupów i w branży Martech.

Źródło: Lightscape

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764