logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Lightscape współpracuje z Whitepress

  PR 19.07.2022, przeczytano 412 razy
ilustracja
Paulina Kunicka

Agencja Lightscape nawiązała stałą współpracę z WhitePress, jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform do dystrybucji i promocji contentu w Europie. W Polsce to pierwsza wśród 100 najbardziej widocznych witryn marketingowych Google według rankingu Senuto. Lightscape od lutego odpowiada za realizację przygotowanej wcześniej strategii komunikacji, obejmującej działania z zakresu digital PR, media relations i pełni rolę biura prasowego polskiego startupu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-lightscape-wspolpracuje-z-whitepress,396655,artykul.html

Marka WhitePress działa na rynku polskim rynku od blisko 10 lat. Ponad 120-osobowy team z centralą w Polsce obsługuje 24 języki i współpracuje z ponad 46 000 portali, co plasuje markę na pierwszym miejscu w Polsce w kategorii Martechów, które odpowiadają za dystrybucję i promocję treści. Usługi WhitePress skierowane są m.in. do agencji interaktywnych, agencji SEO, domów mediowych i firm działających w branży e-PR. Platforma wspiera zarówno działania content marketingowe jaki i influencer marketingowe.

Od lat WhitePress jest znany specjalistom w branży jako lider wśród platform content marketingowych. Jednak wraz z intensywnym rozwojem firmy i ekspansją zagraniczną stanęliśmy przed nowym wyzwaniem budowania wizerunku silnej marki międzynarodowej, która jest rozpoznawalna nie tylko w niszy. To wymaga przemyślanej strategii i odpowiedniej komunikacji naszych działań. Do pomocy przy public relations wybraliśmy Lightscape i była to dobra decyzja – po kilku miesiącach zbieramy pierwsze owoce tej współpracy. Dzięki agencji PR docieramy do szerszego grona odbiorców, a my możemy skupić się na działaniach wewnętrznych i dalszym rozwoju – mówi Patrycja Kosek, Digital Marketing Manager w WhitePress.

Zespół Agencji w składzie: Paulina Kunicka, Marketing Manager oraz Pamela Tomicka, Senior Account Manager od lutego realizują działania z obszaru digital PR, komunikację biznesową, a także kontekstową. Lightscape prowadzi także efektywne działania media relations, plasuje ekspertów WhitePress w mediach branżowych oraz biznesowych, a także stanowi wsparcie w zakresie realizacji działań marketingowych.

Cieszymy się, że w imieniu WhitePress możemy informować otoczenie marketingowe o kolejnych, międzynarodowych sukcesach tej platformy, kreować jej obecność medialną i jednocześnie obserwować dynamiczny rozwój polskiego startupu. Prowadzenie działań komunikacyjnych dla lidera wśród platform dystrybucji treści to dla nas duża odpowiedzialność, ale jednocześnie satysfakcja – komentuje Paulina Kunicka, Marketing Manager, Lightscape.

To już kolejny klient Agencji działający na polskim rynku startupów i w branży Martech.

Źródło: Lightscape

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764