logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja PA rozpoczęła współpracę z Airly

  PR 28.10.2019, przeczytano 353 razy

PA nawiązała współpracę z firmą Airly, która dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, monitoruje jakość powietrza aż w 20 krajach. Agencja będzie odpowiadać m.in. za komunikację marketingową w zakresie video marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-pa-rozpoczela-wspolprace-z-airly,384482,artykul.html

PA sukcesywnie powiększa portfolio swoich klientów, tym razem mowa o Airly – polskiej firmie oferującej innowacyjną sieć sensorów jakości powietrza. Głównym zadaniem agencji jest prowadzenie komunikacji związanej z video marketingiem. Dodatkowo PA zajmie się także tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnej wszystkich materiałów reklamowych POS.

Airly działa nie tylko w Polsce, ale także w kilkunastu innych krajach. Misją firmy jest edukacja i zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat znaczenia jakości powietrza oraz poprawa jakości życia ludzi na całym świecie. W podobnym zakresie będzie działać także agencja PA, która wykorzystując m.in. interaktywną komunikację z odbiorcą, będzie wspierać walkę ze smogiem.

Źródło: PA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764