logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Nikona świętuje 10-lecie istnienia

  PR 19.06.2019, przeczytano 112 razy

Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników. Zajęcia te pozwalają czerpać wiedzę od doświadczonych fotografów oraz doskonalić się w obsłudze profesjonalnego sprzętu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-nikona-swietuje-10-lecie-istnienia,382950,artykul.html

– Ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko. Wraz z rozwojem internetu i mediów społecznościowych robienie zdjęć stało się jednym z najbardziej dostępnych sposobów wyrażania siebie - komentuje Katarzyna Romaniuk, Manager Projektu Akademia Nikona. – Jednak podobnie, jak 10 lat temu, tak i dziś niezwykle ważne są umiejętności. Dlatego nasze kursy i warsztaty przeznaczone są zarówno dla osób będących na samym początku drogi, jak i dla profesjonalistów, chcących przetestować zaawansowany sprzęt, rozwinąć się w nowej dla siebie dziedzinie czy podpatrzeć innych twórców przy pracy – dodaje.

To, co Akademia Nikona chce przekazywać, znacznie wykracza poza umiejętności techniczne. To projekt, który udowadnia, że fotografowanie może stać się początkiem nowej drogi – nowym doświadczeniem, hobby czy nawet pracą. Dlatego z grona ponad 15 000 uczestników szkoleń Akademia Nikona wybrała tych, którzy w ciągu ostatnich 10 lat najbardziej rozwinęli swoje umiejętności, a pasję do fotografii przekształcili w swój zawód. W realizowanym z okazji jubileuszu projekcie pt. „Dziesięciolecie Twórców” poznamy ich sylwetki i dowiemy się, jak udział w warsztatach Akademii Nikona zmienił ich (nie tylko zawodowe) życie.

To jednak nie koniec jubileuszowych atrakcji. Z okazji obchodów swojego 10-lecia Akademia Nikona zaprasza m.in. na cykl bezpłatnych spotkań z fotografami. Odbędą się one m.in. podczas Volvo Gdynia Sailing Days w dniach 1-4 sierpnia oraz Foto Art. Festiwal 19 października. Dla tych, którzy nie mają możliwości wziąć udziału w spotkaniach na żywo na fanpage’u Akademii Nikona na Facebooku przeprowadzony zostanie także cykl spotkań online. Wezmą w nich udział znani i cenieni fotografowie – wśród nich m.in. Paweł Chara, który 24 czerwca opowie o podróżowaniu jako sposobie na życie czy Paweł Duma, który 29 sierpnia zdradzi kulisy pracy w Akademii Nikona.

Idąc z duchem czasu, Akademia Nikona zaprasza do współpracy także influencerów. 24 lipca w wywiadzie online na Facebooku Kinga Błaszczyk-Wójcicka, autorka bloga Green Morning opowie o kompozycji na talerzu i w fotografii. Natomiast po wakacjach do grona wykładowców Akademii Nikona dołączy blogerka i instagramerka Kasia Będzińska (@minimaliving). Podczas swoich zajęć z fotografii instagramowej opowie, jak tworzyć piękne zdjęcia na potrzeby social mediów (tzw. flatlays), zdradzi, jak przygotować wnętrze do sesji zdjęciowej oraz jak ciekawie zaprezentować na zdjęciu promowany produkt, by zarówno klient, jak i odbiorca byli zadowoleni.

Akademia Nikona to projekt realizowany w ramach międzynarodowej sieci szkół fotograficznych Nikon School. Jej oferta obejmuje kursy i warsztaty dedykowane dla osób o różnym stopniu zaawansowania oraz specjalizacji. Zajęcia składają się zarówno z części teoretycznej, jak i ćwiczeń w plenerze lub na planie, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Zespół Akademii Nikona tworzą doświadczeni fotografowie tacy jak Paweł Duma, Grzegorz “Moment” Płaczek, Adam Nurkiewicz, Michał Leja, Anita Andrzejewska czy Łukasz Sokół. Obecnie oddziały Nikon School działają w wielu krajach na świecie, w tym w: Anglii, Danii, Estonii, Francji, na Litwie i Łotwie, Niemczech, Norwegii, Rosji, Szwecji, USA, Włoszech oraz w Polsce.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764