logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą - są jeszcze wolne miejsca!

   05.03.2008, przeczytano 650 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz przypomina o zgłoszeniach na II Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Są jeszcze wolne miejsca. Odbędzie się ona 11 marca br. (w dniu poprzedzającym najbliższe targi Euro-Reklama Outdoor Expo, 12-14 marca) w godzinach 10-17, w sali konferencyjnej WTC na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa---sa-jeszcze-wolne-miejsca%21,6895,artykul.html

Kolejne spotkanie z cyklu będzie przebiegało pod hasłem "Color Management w reklamie wielkiego i małego formatu".

Konferencja będzie poświęcona zagadnieniom związanym z kontrolą barwy przy produkcji materiałów reklamowych, które powstają z wykorzystaniem zarówno druku cyfrowego, jak i offsetu oraz sitodruku. Plakat, baner czy karty kalendarza można drukować na ploterze wielkoformatowym lub na odpowiedniej maszynie offsetowej czy urządzeniu sitodrukowym. Organizatorzy chcą wspólnie zastanowić się także nad możliwymi sposobami komunikowania się w zakresie zarządzania barwą zleceniodawców i wykonawców (a także wykonawców między sobą) reklam składających się z elementów drukowanych za pomocą różnego rodzaju technik. Chodzi tu przede wszystkim o kwestię, jak doprowadzić do zgodności kolorystycznej druków powstających różnymi metodami i na różnych maszynach drukujących.

W drugiej części spotkania funkcjonowanie systemów zarządzania barwą w swoich firmach omówią przedstawiciele drukarni Impression Polska.

W pierwszym dniu targów odbędą się sesje warsztatowe na stoisku naszego Wydawnictwa, które pozwolą na praktyczne ujęcie i zademonstrowanie zagadnień omawianych w czasie sesji konferencyjnej.

II Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą oraz warsztaty przeznaczone są dla szerokiego kręgu odbiorców: fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń cyfrowych wielkoformatowych, offsetowych i sitodrukowych, agencji reklamowych, działów reklamy w dużych firmach.

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody.

Zainteresowani mogą zapoznać się ze szczegółowym programem II Konferencji na naszej stronie organizatora:
www.swiatdruku.com.pl/article/archive/183/

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764