logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w Client Service S4

  PR 06.03.2008, przeczytano 4387 razy
ilustracjastrzałka

W Agencji Reklamowej S4 awansowały osoby z krakowskiego działu client service – Monika Skalska, Magda Łucek oraz Paulina Kuśmierczyk. Esczterowiczki pracują w teamie kierowanym przez Agnieszkę Cachro – group account managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-client-service-s4,6896,artykul.html

Po obecnym awansie, Monika Skalska, która z S4 współpracuje od ponad czterech lat zajęła stanowisko account managera. Wśród jej klientów znajdują się takie firmy jak BPH TFI, ZG Plus Trading Company, Nomi. Monika przed dołączeniem do zespołu S4 pracowała w krakowskiej agencji reklamowej Publika.

Awansowała także Magda Łucek, która w S4 ma podobny staż jak Monika Skalska, a współpracę z firmą rozpoczęła od stanowiska junior account executive. Obecnie będzie ona zajmowała stanowisko senior account executive. Magda odpowiada za działania dla takich klientów jak Kompania Piwowarska, ING Real Estate Development, Terra Casa, Wisła Kraków.

Najmłodsza stażem Paulina Kuśmierczyk, która do zespołu S4 dołączyła w 2006 roku, zaczęła swoją współpracę z firmą od stażu w dziale RS&D. Następnie zajęła stanowisko junior account executive w dziale client sernice. Po obecnym awansie zajęła ona stanowisko account executive. Odpowiada za obsługę takich klientów jak Roca Polska oraz ASTOR.
Awansowane esczterowiczki pracują w teamie prowadzonym przez Agnieszkę Cachro – group account managera. Jest to jeden z trzech zespołów odpowiedzialnych za współpracę i relacje z klientami Agencji. Łącznie, dział client service w polskich oddziałach liczy 15 osób.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764