logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aksamitny dotyk. Folia soft touch na Remadays 2015

  PR 30.01.2015, przeczytano 8191 razy
ilustracjastrzałka

Folia soft touch to właściwie świeżynka na rynku druku w Polsce. W ofercie posiada ją zaledwie kilka drukarni. Warto poznać możliwości, jakie daje. Targi RemaDays Warsaw 2015 będą świetną okazją, by przekonać się o jej unikalnych zastosowaniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aksamitny-dotyk.-folia-soft-touch-na-remadays-2015,23803,artykul.html

Ci, którzy podążają za ciekawostkami w świecie druku, zapewne znają ją bardzo dobrze. Matowa, miła w dotyku folia służąca do uszlachetniania druku zdołała podbić zarówno świat reklamy, jak i liczne nisze wydawnicze. Soft touch stosuje się m.in. po to, aby zwiększyć atrakcyjność w sektorze typu druk wizytówek, druk zaproszeń czy produkcja opakowań. Chętnie korzystają z niej również wydawnictwa kierujące swoją ofertę do najmłodszych. Sposobów na kreatywne użycie tej innowacji jest nieskończenie wiele.

Folia soft touch wyróżnia się przede wszystkim fakturą. Miękka i matowa, przypominająca aksamit, pozwala się wyróżnić wśród konkurencji. Jeśli użyjemy folii transparentnej, doskonale podbije ona kolorystykę druku. Jest też bardzo często łączona z wybiórczym lakierem UV: zestawienie matowego laminatu o przyjemnej teksturze ze śliskim, błyszczącym lakierem daje świetny efekt.

Podczas targów Remadays 2015 warto odwiedzić jedno ze stoisk, które będą prezentować druk pokryty folią soft touch, np. to należące do drukarni ViperPrint (hala 3, stoisko K11). Będzie można osobiście sprawdzić właściwości tego typu uszlachetnienia, zainspirować się przykładami jego użycia i skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Aby uniknąć stania w kolejkach po wejściówkę, najlepiej skontaktować się z którąś z firm prezentujących swoją ofertę na targach i zawczasu bezpłatnie zamówić bilet wstępu przez internet.

Źródło: ViperPrint

www.viperprint.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: viperprint

(ViperPrint Sp. z o.o.)

viperprint o sobie:

Internetowa drukarnia offsetowa i cyfrowa dla agencji reklamowych i firm związanych z poligrafią.
Szybka realizacja zleceń, wysoka jakość, niskie ceny.
Wygodne składanie zamówień przez sklep internetowy ViperPartner.
Atrakcyjny system promocyjny.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

błagam jaka nowość ... od ponad 3 lat stosujemy ...

avatar użytkownika
,

W sumie tak jak powiedziane w artykule kto używa ten zna. Ale fakt, że u nas dopiero od września są zamówienia w większej ilości. Trzeba przyznać rację co do wyczucia rynku.  

,

Nowością będzie obniżka ceny za tę folię i wtedy trafi pod strzechy.

avatar użytkownika
,

Tylko w czyim to będzie interesie żeby się upowszechniła? Dla mnie to jest opcja na klientów premium i szczerze mówiąc wcale mi nie zalezy, żeby trafiła pod strzechy.   

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories
Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764