logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aksamitny dotyk. Folia soft touch na Remadays 2015

  PR 30.01.2015, przeczytano 11458 razy
ilustracjastrzałka

Folia soft touch to właściwie świeżynka na rynku druku w Polsce. W ofercie posiada ją zaledwie kilka drukarni. Warto poznać możliwości, jakie daje. Targi RemaDays Warsaw 2015 będą świetną okazją, by przekonać się o jej unikalnych zastosowaniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aksamitny-dotyk.-folia-soft-touch-na-remadays-2015,23803,artykul.html

Ci, którzy podążają za ciekawostkami w świecie druku, zapewne znają ją bardzo dobrze. Matowa, miła w dotyku folia służąca do uszlachetniania druku zdołała podbić zarówno świat reklamy, jak i liczne nisze wydawnicze. Soft touch stosuje się m.in. po to, aby zwiększyć atrakcyjność w sektorze typu druk wizytówek, druk zaproszeń czy produkcja opakowań. Chętnie korzystają z niej również wydawnictwa kierujące swoją ofertę do najmłodszych. Sposobów na kreatywne użycie tej innowacji jest nieskończenie wiele.

Folia soft touch wyróżnia się przede wszystkim fakturą. Miękka i matowa, przypominająca aksamit, pozwala się wyróżnić wśród konkurencji. Jeśli użyjemy folii transparentnej, doskonale podbije ona kolorystykę druku. Jest też bardzo często łączona z wybiórczym lakierem UV: zestawienie matowego laminatu o przyjemnej teksturze ze śliskim, błyszczącym lakierem daje świetny efekt.

Podczas targów Remadays 2015 warto odwiedzić jedno ze stoisk, które będą prezentować druk pokryty folią soft touch, np. to należące do drukarni ViperPrint (hala 3, stoisko K11). Będzie można osobiście sprawdzić właściwości tego typu uszlachetnienia, zainspirować się przykładami jego użycia i skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Aby uniknąć stania w kolejkach po wejściówkę, najlepiej skontaktować się z którąś z firm prezentujących swoją ofertę na targach i zawczasu bezpłatnie zamówić bilet wstępu przez internet.

Źródło: ViperPrint

www.viperprint.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: viperprint

(ViperPrint Sp. z o.o.)

viperprint o sobie:

Internetowa drukarnia offsetowa i cyfrowa dla agencji reklamowych i firm związanych z poligrafią.
Szybka realizacja zleceń, wysoka jakość, niskie ceny.
Wygodne składanie zamówień przez sklep internetowy ViperPartner.
Atrakcyjny system promocyjny.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

błagam jaka nowość ... od ponad 3 lat stosujemy ...

avatar użytkownika
,

W sumie tak jak powiedziane w artykule kto używa ten zna. Ale fakt, że u nas dopiero od września są zamówienia w większej ilości. Trzeba przyznać rację co do wyczucia rynku.  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764