logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel objęli rolę Partnerów w Monday Group

  PR 31.01.2022, przeczytano 693 razy
ilustracja

W monday group utworzona została nowa, strategiczna funkcja Partnerów, którą objęli Aleksandra Bobkowska oraz Krzysztof Rygiel. To kolejny krok w rozwoju agencji po tym, jak pod koniec ubiegłego roku przekształciła się ona w holding. W ramach grupy wyodrębnione zostały 3 nowe brandy: monday strategy, monday comms i monday digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-bobkowska-i-krzysztof-rygiel-objeli-role-partnerow-w-monday-group,394597,artykul.html

Partner jest nową funkcją utworzoną w monday group. Partnerzy będą mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy. To właśnie z Partnerami zarząd będzie konsultował kierunki rozwoju zarówno każdego z brandów, jak i zespołu agencji, zanim trafią one do dyskusji w gronie Szefowych i Szefów poszczególnych działów. Partnerzy będą również mieć pod opieką  kluczowe obszary w agencji. Bobkowska zajmie się wizerunkiem monday group, z kolei Rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. Swoją nową rolę będą łączyć z dotychczasową pracą jako Szefowie działów Brand & Corporate i Consumer & Gaming.

Aleksandra Bobkowska jest związana z monday group od 2015 roku. Na co dzień kieruje działem Brand & Corporate dbając o równowagę między efektywną i jakościową realizacją projektów, a dobrą energią zespołu. Zawodowo ma 20 lat doświadczenia w projektach PR realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. Pracowała m.in. dla CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon), Intela, Sage (obecnie Symfonia), DELL Technologies czy Standard Chartered.

Krzysztof Rygiel jest Szefem działu Consumer & Gaming, którą to rolę pełni w monday group od 2017 roku. Specjalizuje się komunikacji I marketingu produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz esportu. Pracował dla największych firm IT i producentów gier, m.in. Microsoft, Intel, LG, ASUS, Huawei, Spotify, EA, Blizzard.

ilustracjastrzałka

W październiku ub. roku agencja komunikacji Monday przekształciła się w holding monday group, w ramach którego wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We care. We deliver. Wydzielenie ze struktur agencji trzech wyspecjalizowanych marek, a także utworzenie roli Partnerów to kolejne kroki w rozwoju monday.

Źródło: monday group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764