logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel objęli rolę Partnerów w Monday Group

  PR 31.01.2022, przeczytano 418 razy
ilustracja

W monday group utworzona została nowa, strategiczna funkcja Partnerów, którą objęli Aleksandra Bobkowska oraz Krzysztof Rygiel. To kolejny krok w rozwoju agencji po tym, jak pod koniec ubiegłego roku przekształciła się ona w holding. W ramach grupy wyodrębnione zostały 3 nowe brandy: monday strategy, monday comms i monday digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-bobkowska-i-krzysztof-rygiel-objeli-role-partnerow-w-monday-group,394597,artykul.html

Partner jest nową funkcją utworzoną w monday group. Partnerzy będą mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy. To właśnie z Partnerami zarząd będzie konsultował kierunki rozwoju zarówno każdego z brandów, jak i zespołu agencji, zanim trafią one do dyskusji w gronie Szefowych i Szefów poszczególnych działów. Partnerzy będą również mieć pod opieką  kluczowe obszary w agencji. Bobkowska zajmie się wizerunkiem monday group, z kolei Rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. Swoją nową rolę będą łączyć z dotychczasową pracą jako Szefowie działów Brand & Corporate i Consumer & Gaming.

Aleksandra Bobkowska jest związana z monday group od 2015 roku. Na co dzień kieruje działem Brand & Corporate dbając o równowagę między efektywną i jakościową realizacją projektów, a dobrą energią zespołu. Zawodowo ma 20 lat doświadczenia w projektach PR realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. Pracowała m.in. dla CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon), Intela, Sage (obecnie Symfonia), DELL Technologies czy Standard Chartered.

Krzysztof Rygiel jest Szefem działu Consumer & Gaming, którą to rolę pełni w monday group od 2017 roku. Specjalizuje się komunikacji I marketingu produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz esportu. Pracował dla największych firm IT i producentów gier, m.in. Microsoft, Intel, LG, ASUS, Huawei, Spotify, EA, Blizzard.

ilustracjastrzałka

W październiku ub. roku agencja komunikacji Monday przekształciła się w holding monday group, w ramach którego wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We care. We deliver. Wydzielenie ze struktur agencji trzech wyspecjalizowanych marek, a także utworzenie roli Partnerów to kolejne kroki w rozwoju monday.

Źródło: monday group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764