logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amagraf na Festiwalu Marketingu 2022

  PR 05.09.2022, przeczytano 460 razy
ilustracjastrzałka

Firma Amagraf zaprasza na prezentacje maszyn do zadruku tkanin w technologii DTF, różnego rodzaju grafik wielkoformatowych, a także urządzeń do zadrukowywania gadżetów podczas tegorocznego Festiwalu Marketingu. Targi te odbędą się w dniach 14-15 września w Warszawie w Centrum Expo XXI. Podczas tej imprezy - na stoisku Atrium (numer E1 w hali 3) – Amagraf, dystrybutor urządzeń z oferty tej firmy, będzie do dyspozycji wszystkich gości, prezentując najnowsze rozwiązania do druku, dedykowane produkcji różnego rodzaju materiałów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amagraf-na-festiwalu-marketingu-2022,397090,artykul.html

- Miło nam będzie prezentować ofertę dedykowaną drukarniom i agencjom reklamowym wspólnie z naszym partnerem - firmą Atrium. Wśród prezentowanych przez nas urządzeń będą znane już i cenione na rynku maszyny, dlatego zapraszamy wszystkich do spotkania z nami podczas tej imprezy – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf.

Wśród urządzeń, które będą prezentowane znajdzie się m.in. Mutoh PerformanceJet 2508UF - wielkoformatowy ploter płaski LED-UV o wymiarach 1250 x 2540 mm z ruchomą bramą karetki. Łączy on w sobie zestaw zaawansowanych funkcji, które – jak podkreśla dostawca – maksymalizują wydajność urządzenia: 4 wysokowydajne głowice drukujące w technologii „grayscale” (zmienna kropla atramentu), nośniki o grubości do 10 cm i maksymalnej gramaturze 50 g/m², wielostrefowy stół z podsysem (o różnych rozmiarach stref), system pinów pozycjonujących, a także możliwość rozbudowy do 6 głowic drukujących. Dzięki zastosowanej technologii UV-LED – zdaniem producenta - jest on idealnym wyborem, pozwalającym zwiększyć wydajność i zaoferować dostęp  do wysokomarżowych zleceń z użyciem koloru białego.

- Urządzenie to, oferujące druk z białym kolorem i lakierem – mówi Piotr Alwingier – prezentowane było po raz pierwszy na stoisku firmy Amagraf w 2020 roku podczas targów RemaDays Warsaw i już wówczas wzbudziło duże zainteresowanie.

Poza tym goście będą mogli zobaczyć najnowsze plotery DTF, pozwalające na druk o podwyższonej odporności na tkaninach – modele: DTF Mutoh 628 (dedykowany dużym nakładom) oraz DTF 30 (przeznaczony do mniejszych serii). Kolejnymi rozwiązaniami, jakie będą mogli zobaczyć zwiedzający Festiwal Marketingu będą eko/żywiczne plotery 1341SR Pro i 1641SR Pro zapewniające – jak podkreśla Mutoh, ich producent – wysoką wydajność i łatwość obsługi, a przede wszystkim umożliwiające produkcję proekologicznych (z certyfikatem GreenGuard Gold oraz Oeko-Tex) grafik wewnętrznych i zewnętrznych.

- Co więcej – podkreśla Piotr Alwingier - plotery te osiągnęły wysokie notowania, w stosunku do maszyn konkurencyjnych, w testach analityków niezależnej instytucji Keypoint Intelligence.

Na stoisku będą odbywać się również prezentacje najnowszych ploterów sublimacyjnych firmy Mutoh – m.in. modelu XpertJet 1642WR.

- Nasza firma promować będzie podczas tej imprezy również peryferyjne urządzenia do wykańczania oraz urządzenia marki Summa m.in. stół tnący Summa F1612. Prezentowana oferta będzie więc bardzo ciekawa i każdy z pewnością znajdzie coś odpowiedniego dla swoich potrzeb. Będziemy do Państwa dyspozycji - jako, że jesteśmy dystrybutorem wielu marek i urządzeń, zachęcamy do spotkania z nami i rozmów o swoich planach inwestycyjnych. Chętnie pomożemy je Państwu zrealizować w sposób najbardziej optymalny – mówi Piotr Alwingier.

ilustracjastrzałka

Źródło: Amagraf

www.amagraf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764