logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amagraf na Festiwalu Marketingu 2022

  PR 05.09.2022, przeczytano 717 razy
ilustracjastrzałka

Firma Amagraf zaprasza na prezentacje maszyn do zadruku tkanin w technologii DTF, różnego rodzaju grafik wielkoformatowych, a także urządzeń do zadrukowywania gadżetów podczas tegorocznego Festiwalu Marketingu. Targi te odbędą się w dniach 14-15 września w Warszawie w Centrum Expo XXI. Podczas tej imprezy - na stoisku Atrium (numer E1 w hali 3) – Amagraf, dystrybutor urządzeń z oferty tej firmy, będzie do dyspozycji wszystkich gości, prezentując najnowsze rozwiązania do druku, dedykowane produkcji różnego rodzaju materiałów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amagraf-na-festiwalu-marketingu-2022,397090,artykul.html

- Miło nam będzie prezentować ofertę dedykowaną drukarniom i agencjom reklamowym wspólnie z naszym partnerem - firmą Atrium. Wśród prezentowanych przez nas urządzeń będą znane już i cenione na rynku maszyny, dlatego zapraszamy wszystkich do spotkania z nami podczas tej imprezy – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf.

Wśród urządzeń, które będą prezentowane znajdzie się m.in. Mutoh PerformanceJet 2508UF - wielkoformatowy ploter płaski LED-UV o wymiarach 1250 x 2540 mm z ruchomą bramą karetki. Łączy on w sobie zestaw zaawansowanych funkcji, które – jak podkreśla dostawca – maksymalizują wydajność urządzenia: 4 wysokowydajne głowice drukujące w technologii „grayscale” (zmienna kropla atramentu), nośniki o grubości do 10 cm i maksymalnej gramaturze 50 g/m², wielostrefowy stół z podsysem (o różnych rozmiarach stref), system pinów pozycjonujących, a także możliwość rozbudowy do 6 głowic drukujących. Dzięki zastosowanej technologii UV-LED – zdaniem producenta - jest on idealnym wyborem, pozwalającym zwiększyć wydajność i zaoferować dostęp  do wysokomarżowych zleceń z użyciem koloru białego.

- Urządzenie to, oferujące druk z białym kolorem i lakierem – mówi Piotr Alwingier – prezentowane było po raz pierwszy na stoisku firmy Amagraf w 2020 roku podczas targów RemaDays Warsaw i już wówczas wzbudziło duże zainteresowanie.

Poza tym goście będą mogli zobaczyć najnowsze plotery DTF, pozwalające na druk o podwyższonej odporności na tkaninach – modele: DTF Mutoh 628 (dedykowany dużym nakładom) oraz DTF 30 (przeznaczony do mniejszych serii). Kolejnymi rozwiązaniami, jakie będą mogli zobaczyć zwiedzający Festiwal Marketingu będą eko/żywiczne plotery 1341SR Pro i 1641SR Pro zapewniające – jak podkreśla Mutoh, ich producent – wysoką wydajność i łatwość obsługi, a przede wszystkim umożliwiające produkcję proekologicznych (z certyfikatem GreenGuard Gold oraz Oeko-Tex) grafik wewnętrznych i zewnętrznych.

- Co więcej – podkreśla Piotr Alwingier - plotery te osiągnęły wysokie notowania, w stosunku do maszyn konkurencyjnych, w testach analityków niezależnej instytucji Keypoint Intelligence.

Na stoisku będą odbywać się również prezentacje najnowszych ploterów sublimacyjnych firmy Mutoh – m.in. modelu XpertJet 1642WR.

- Nasza firma promować będzie podczas tej imprezy również peryferyjne urządzenia do wykańczania oraz urządzenia marki Summa m.in. stół tnący Summa F1612. Prezentowana oferta będzie więc bardzo ciekawa i każdy z pewnością znajdzie coś odpowiedniego dla swoich potrzeb. Będziemy do Państwa dyspozycji - jako, że jesteśmy dystrybutorem wielu marek i urządzeń, zachęcamy do spotkania z nami i rozmów o swoich planach inwestycyjnych. Chętnie pomożemy je Państwu zrealizować w sposób najbardziej optymalny – mówi Piotr Alwingier.

ilustracjastrzałka

Źródło: Amagraf

www.amagraf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie Forum IAB 2023
Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych...
Katowice 2023

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice 2023

W Katowicach zaproponowano odmienne podejście do tematu. Rozpisano przetarg na wykonanie inwentaryzacji wybranych miejsc i obszarów miasta, określenie podziału miasta na strefy oraz przygotowanie wstępnych założeń dla zasad i warunków na potrzeby opracowania projektu uchwały. 
Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym
HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające...
„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING
ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764