logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplan Media przygotowuje spoty dla KPRM

  PR 23.12.2020, przeczytano 706 razy
ilustracja
Kadr ze spotu Bezpieczne Święta

Tempo zmian sytuacji związanej z epidemią koronawirusa wymaga wyjątkowo sprawnych działań informacyjnych. Agencja APLAN MEDIA realizuje produkcje filmowe na zlecenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, pierwszy spot zagościł na antenie już następnego dnia po zakończeniu zdjęć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplan-media-przygotowuje-spoty-dla-kprm,389687,artykul.html

Najnowszy spot filmowy sygnowany przez Kancelarię utrzymany jest w świątecznej atmosferze. Ma dodać Polakom otuchy w czasie Bożego Narodzenia i jednocześnie podkreślać potrzebę troski o nasze bezpieczeństwo. Produkcja skupia się na wartościach najważniejszych w tym okresie: tradycji, miłości i rodzinnej bliskości – zachowywanych nawet na odległość. Spot emitowany jest w Telewizji Polskiej, Polsacie oraz Internecie.

W przygotowaniu jest już kolejna produkcja skupiona na ochronie zdrowia i życia. APLAN MEDIA przed Świętami pracuje w pełnej gotowości wynikającej z dynamiki sytuacji epidemiologicznej. Podczas filmowania przestrzegane są naturalnie zalecenia w kwestii bezpieczeństwa.

Źródło: APLAN MEDIA

www.aplanmedia.pl

Dodatkowe informacje:

APLAN MEDIA od 11 lat zajmuje się kompleksową obsługą klientów z sektora publicznego. W jej portfolio znaleźć można współpracę m.in. z resortami rządowymi, samorządami oraz instytucjami nauki, kultury czy ochrony zdrowia. Obok wielokanałowych kampanii mediowych, to kreacja jest jednym z filarów działalności agencji, posiadającej własne studio animacji oraz pełną ekipę filmową.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764