logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arkadiusz Seredyn dołącza do Synerise

  PR 08.05.2018, przeczytano 639 razy

Arkadiusz Seredyn objął stanowisko Executive Vice President & Chief Commercial Officer w Synerise S.A., spółce dostarczającej innowacyjne rozwiązania biznesowe oparte na sztucznej inteligencji. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie komercyjnych kierunków rozwoju firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arkadiusz-seredyn-dolacza-do-synerise,36401,artykul.html

Arkadiusz Seredyn będzie odpowiadać za wzrost globalnych udziałów Synerise poprzez kreowanie i nadzorowanie komercyjnej strategii firmy, w tym m.in. zapewnienie jak najlepszego, całościowego doświadczenia klientów oraz partnerów biznesowych w relacji z Synerise. Długoterminowe cele spółki chce osiągnąć m.in. przez:

  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań u klientów, które wspomogą ich cyfrową transformację,
  • tworzenie nowoczesnych modeli partnerskich,
  • stosowanie najlepszych praktyk w obszarze rozwoju produktu, sprzedaży, marketingu,
  • efektywne i efektowne wdrożenia produktów Synerise.

Arkadiusz Seredyn przez ostatnie trzy lata był odpowiedzialny za komercyjną digitalizację Orange, gdzie poza strategicznymi projektami transformacyjnymi odpowiadał za obszary, takie jak e-commerce, analitykę i zarządzanie kampaniami oraz omnichannel. Wdrożył i zarządzał nowym obszarem Innowacje Digital, a także był mentorem w programie Orange FAB.

Wcześniej, jako Dyrektor Wykonawczy SAS, Arkadiusz Seredyn był odpowiedzialny za innowacje, strategiczne projekty i partnerstwa m.in. z MC Kinsey czy Accenture. Jednocześnie zarządzał sprzedażą oraz consultingiem największego w regionie EMEA obszaru Communication, Media & Energy, wdrażając rozwiązania z zakresu Enterprise Marketing Management oraz Multichannel Campaign Management, w tym dedykowane rozwiązania branżowe oraz analityczne dla wiodących marek na świecie.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani dołączeniem Arkadiusza i doświadczeniem, które wniesie do Synerise. Jego wiedza na temat cyfrowego krajobrazu pomoże nam przenieść się na kolejny etap międzynarodowej ekspansji i pozwoli akcelerować nasz rozwój. Arkadiusz stanowi wartościowe uzupełnienie naszego zespołu liderów, a jego transfer to kolejny ważny punkt na drodze do zbudowania jednej z największych marek na rynku AI. - powiedział Jarosław Królewski, CEO Synerise

- Jeszcze w tym półroczu uruchomimy ponad 20 nowych subproduktów, które ugruntują naszą pozycje na rynku. Zamierzamy skalować Synerise przez intelekt, dlatego tak ważne dla nas są rozwiązania, które wprowadzają unikalną wartość dodaną. Jesteśmy i pozostaniemy spółką technologiczną z silnym IP i strategią długoterminową. - dodał Jarosław Królewski, CEO Synerise

- Synerise już teraz zajmuje doskonałą pozycję na rynku, a dotychczasowy wzrost nie jest zaskakujący, biorąc pod uwagę wyjątkową jakość produktu. Jest to doskonały moment, aby dołączyć i zastosować swoje doświadczenie w transformacji cyfrowej i uwolnić potencjał w nowym obszarze. - powiedział Arkadiusz Seredyn, Executive Vice President & Chief Commercial Officer Synerise

Źródło: Synerise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764