logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Wójcik w Clickad Interactive

  PR 07.06.2019, przeczytano 414 razy

Agencja ClickAd Ineractive zyskała nowego New Business & Strategy Directora - Artura Wójcik. Poprzednio, przez ponad 2 lata pracował w OMD Poland na stanowisku Business Strategy Director, na którym prowadził strategiczny hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-wojcik-w-clickad-interactive,382798,artykul.html

Artur Wójcik, ze swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej, wzbogacił zespół agencji ClickAd Interactive. Pracował zarówno po stronie klienta – w latach 2011 - 2016 był Media Managerem w Santander Bank Polska – jak i po stronie agencyjnej. Może pochwalić się stanowiskiem: Startegic Planning Director w MullenLowe MediaHub i P&G Group, Account Manager w MediaCom Warszawa, a także Media Manager w MediaVest.

– Cieszę się, że dołączyłem do zespołu ClickAd Interactive. Mam nadzieję, że moja praca przyczyni się do dalszego rozwoju agencji. Na objętym stanowisku będę kierował działem strategii oraz wspierał zespół zajmujący się pozyskiwaniem nowych klientów – mówi Artur Wójcik, New Business&Strategy Director ClickAd Interactive.

– Bardzo cieszymy się, że Artur zdecydował się do nas dołączyć i swoimi kompetencjami oraz doświadczeniem pomóc w rozwoju spółki. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia! – dodaje Maciej Teliszewski, Chairman of the Board i CEO ClickAd S.A.

Źródło: Clickad Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

24 stycznia wypada Światowy Dzień Środków Masowego Przekazu. Zawody związane z mediami, takie jak redaktor czy dziennikarz to wyjątkowe profesje. Obowiązuje ich szczególny kodeks etyczny, mają też duży wpływ na kształtowanie opinii publicznej na istotne społecznie tematy. Co ciekawe, jak wynika z badań CBOS-u z 2019 roku, dziennikarze mogą cieszyć się 55 proc. poważaniem...
Tiktok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera
Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Massengera i Facebooka.
Apel kardio-torakochirurgów w sprawie dyskredytacji Tomasza Grodzkiego w mediach publicznych
Z wielkim niepokojem obserwujemy akcję dyskredytacji prof. Tomasza Grodzkiego, marszałka Senatu RP, prowadzoną przez publiczne środki masowego przekazu.
Promocyjna oferta Amazon Prime Video i Play
PLAY, operator sieci komórkowej, rozwija ofertę serwisów wideo, z których wygodnie mogą korzystać jego klienci. Nowym partnerem sieci jest Amazon Prime Video.
2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego w Kino Polska Muzyka
Kino Polska Muzyka ogłosiła 2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego. Największe przeboje Zbigniewa Wodeckiego, premierowe na antenie stacji utwory artysty, wreszcie wyjątkowy koncert 1976. A Space Odyssey – to tylko niektóre z atrakcji kanału planowanych na 2020 rok. Patronem wydarzenia jest Fundacja im. Zbigniewa Wodeckiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764