logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Wójcik w Clickad Interactive

  PR 07.06.2019, przeczytano 532 razy

Agencja ClickAd Ineractive zyskała nowego New Business & Strategy Directora - Artura Wójcik. Poprzednio, przez ponad 2 lata pracował w OMD Poland na stanowisku Business Strategy Director, na którym prowadził strategiczny hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-wojcik-w-clickad-interactive,382798,artykul.html

Artur Wójcik, ze swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej, wzbogacił zespół agencji ClickAd Interactive. Pracował zarówno po stronie klienta – w latach 2011 - 2016 był Media Managerem w Santander Bank Polska – jak i po stronie agencyjnej. Może pochwalić się stanowiskiem: Startegic Planning Director w MullenLowe MediaHub i P&G Group, Account Manager w MediaCom Warszawa, a także Media Manager w MediaVest.

– Cieszę się, że dołączyłem do zespołu ClickAd Interactive. Mam nadzieję, że moja praca przyczyni się do dalszego rozwoju agencji. Na objętym stanowisku będę kierował działem strategii oraz wspierał zespół zajmujący się pozyskiwaniem nowych klientów – mówi Artur Wójcik, New Business&Strategy Director ClickAd Interactive.

– Bardzo cieszymy się, że Artur zdecydował się do nas dołączyć i swoimi kompetencjami oraz doświadczeniem pomóc w rozwoju spółki. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia! – dodaje Maciej Teliszewski, Chairman of the Board i CEO ClickAd S.A.

Źródło: Clickad Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska
Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków...
Biuro Reklamy TVP wspiera mały biznes
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej stworzyło specjalną ofertę „Wspieramy Mały Biznes” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta obejmuje emisję kompletnej, crossmediowej kampanii za 3999 zł netto, przy minimalnych formalnościach.
W nowej rzeczywistości szukamy najlepszych miejsc do prowadzenia dialogu. Do dzielenia się swoimi doświadczeniami i szukania rozwiązań na miarę nowych czasów. Takim miejscem jest LinkedIn. Dlatego startujemy z komunikacją od bp Polska na kanale LinkedIn. Po to, żeby mówić, jaką rolę chce i będzie odgrywać bp w nowym świecie, jak widzimy nasze zaangażowanie w...
Cykl „Historie sportowe” jest pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Newsweeka oraz obchodzącego wkrótce 100. urodziny Przeglądu Sportowego. Na Newsweek.pl pojawi się kilkadziesiąt reportaży przygotowanych przez dziennikarzy obydwu redakcji: o kulisach wielkich pojedynków, niedokończonych rywalizacjach, byłych i obecnych mistrzach czy życiu prywatnym...
Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+
W Polsce rośnie odsetek reklam z udziałem osób w wieku 50 lat i więcej. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP w 2020 roku osoby z pokolenia silver występowały w co piątej reklamie emitowanej w telewizji. Regularnie spada też odsetek reklam w których osoby starsze przedstawiane są w sposób stereotypowym kontekście babci, dziadka lub osoby chorej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764