logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Wójcik w Clickad Interactive

  PR 07.06.2019, przeczytano 1036 razy

Agencja ClickAd Ineractive zyskała nowego New Business & Strategy Directora - Artura Wójcik. Poprzednio, przez ponad 2 lata pracował w OMD Poland na stanowisku Business Strategy Director, na którym prowadził strategiczny hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-wojcik-w-clickad-interactive,382798,artykul.html

Artur Wójcik, ze swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacyjnej, wzbogacił zespół agencji ClickAd Interactive. Pracował zarówno po stronie klienta – w latach 2011 - 2016 był Media Managerem w Santander Bank Polska – jak i po stronie agencyjnej. Może pochwalić się stanowiskiem: Startegic Planning Director w MullenLowe MediaHub i P&G Group, Account Manager w MediaCom Warszawa, a także Media Manager w MediaVest.

– Cieszę się, że dołączyłem do zespołu ClickAd Interactive. Mam nadzieję, że moja praca przyczyni się do dalszego rozwoju agencji. Na objętym stanowisku będę kierował działem strategii oraz wspierał zespół zajmujący się pozyskiwaniem nowych klientów – mówi Artur Wójcik, New Business&Strategy Director ClickAd Interactive.

– Bardzo cieszymy się, że Artur zdecydował się do nas dołączyć i swoimi kompetencjami oraz doświadczeniem pomóc w rozwoju spółki. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia! – dodaje Maciej Teliszewski, Chairman of the Board i CEO ClickAd S.A.

Źródło: Clickad Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764