logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tworzenie rozwiązań razem z Sony na targach ISE 2018

  PR 07.12.2017, przeczytano 547 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony ma przyjemność poinformować o swoim ponownym udziale w targach ISE w Amsterdamie. Goście tegorocznej edycji poznają czołowe rozwiązania branżowe firmy Sony w realistycznej scenerii, którą stworzono dzięki nowatorskiej, wybiegającej w przyszłość aranżacji stoiska. Sony zaprezentuje technologie nowej generacji, dzięki którym wraz z klientami może tworzyć rozwiązania zapewniające studentom, klientom oraz współpracownikom maksymalny realizm obrazu oraz  lepsze warunki do porozumiewania się i współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworzenie-rozwiazan-razem-z-sony-na-targach-ise-2018,34770,artykul.html

Na ekspozycji Sony będzie też można zobaczyć, w jaki sposób firma wprowadza rewolucyjne możliwości współpracy, komunikacji i współużytkowania w różnorodnych środowiskach biznesowych, edukacyjnych i symulacyjnych. Różnorodność tę podkreślać będzie „kampusowa” organizacja stoiska, czyli praktyczna prezentacja zintegrowanych rozwiązań Sony w takich środowiskach, jak miejsce pracy czy sala wykładowa. Specjaliści z branży audiowizualnej dowiedzą się też, jak Sony zmienia metody pracy i współpracy w środowiskach biurowych i szkolnictwie.

Na zwiedzających stanowisko Sony (1-N20) w centrum wystawienniczo-kongresowym RAI czekają:

  • Oparta na współpracy przyszłość kształcenia. Dzisiejsi obyci z techniką studenci chcą odkrywać własne sposoby uczenia się. Sony współpracuje więc z placówkami edukacyjnymi przy tworzeniu rozwiązań do aktywnej nauki, które sprzyjają twórczej współpracy, interakcjom społecznościowym oraz ocenom grup. Targi ISE 2018 będą dla Sony okazją do zaprezentowania współpracy z University of Wales Trinity Saint David (UWTSD) przy wdrażaniu najnowocześniejszej technologii edukacyjnej w różnych kampusach uczelni w celu zapewnienia studentom najlepszych warunków nauki. System Sony Vision Exchange jest rozwiązaniem stymulującym współpracę. Daje większy zakres swobody i umożliwia studentom aktywne uczenie się. System ten będzie prezentowany w wydzielonej części stoiska poświęconej edukacji.
  • Uwaga skupiona na efektywności pracy. Warunkiem sprawnego działania podmiotów jest efektywny przepływ informacji. Trzeba go oczywiście zapewnić w zgodzie z celami, marką i kulturą firmy. Firma Sony zaprezentuje więc na targach ISE swoje najnowocześniejsze rozwiązania, dzięki którym podmioty z sektora biznesu mogą planować i kontrolować wyświetlanie materiałów przez podłączone do sieci urządzenia audiowizualne: monitory i projektory. Sony oferuje również TEOS Manage: kompleksowe rozwiązanie do zarządzania wykorzystaniem pomieszczeń. Optymalizuje ono miejsce pracy i zmienia sposób, w jaki współpracują ze sobą pracownicy oraz ich goście. Połączenie wszystkich urządzeń, kontrola nad ich działaniem oraz automatyzacja pozwalają uprościć wykonywanie pracy, rozszerzyć współpracę i zoptymalizować zarządzanie obiektem. Zwiedzający będą mogli zobaczyć to na własne oczy w sektorze biurowym stoiska.
  • Nieograniczone możliwości wyświetlania. Sony zaprezentuje swoją technologię bezramkowych wyświetlaczy Crystal LED w formie ekranu o rozdzielczości 8K na 2K. Wyświetlacze te można łączyć w olbrzymie ekrany, które będą źródłem urzekających wrażeń wizualnych w takich branżach, jak reklama, motoryzacja, handel czy rozrywka. Wyświetlany obraz cechuje się jednolitą jasnością i kolorystyką, a uzyskiwany kąt widzenia wynosi praktycznie 180 stopni. Jasność 1000 cd/m2 idzie w parze z 10-bitową dokładnością koloru i szerokim zakresem barw (około 140% przestrzeni sRGB). Goście stoiska będą mogli obejrzeć wyświetlacze Crystal LED w działaniu.


— Z niecierpliwością czekamy, by pokazać gościom targów ISE, jak współpraca z nami może zaowocować lepszymi codziennymi wrażeniami na uczelniach, w biurach i w domach — mówi Damien Weissenburger, dyrektor jednostki Corporate and Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Targi ISE zawsze są dla nas doskonałą okazją do kontaktów z partnerami AV i rozmów o możliwościach wspólnego tworzenia lepszych rozwiązań i zapewniania lepszych wrażeń.

Po dodatkowe informacje zapraszamy na targi ISE 2018 (6–9 lutego, stanowisko 1-N20) lub na stronę internetową Sony.

Źródło: Sony

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764