logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Formaty reklamowe zgodne z zaleceniami Coalition for Better Ads w Gazeta.pl

  PR 12.01.2018, przeczytano 941 razy

Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe, pozwalające skutecznie przyciągnąć uwagę użytkowników. Te nowoczesne, przyjazne dla internautów rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie z ich preferencjami oraz standardami Coalition for Better Ads i Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/formaty-reklamowe-zgodne-z-zaleceniami-coalition-for-better-ads-w-gazeta.pl,35096,artykul.html

Najnowsze rozwiązania w ofercie biura reklamy Gazeta.pl stanowią alternatywę dla reklam, które według Coalition for Better Ads są najbardziej irytujące i skłaniają internautów do instalowania programów blokujących reklamy.

- Zależy nam na tym, aby użytkownicy Gazeta.pl mogli komfortowo korzystać z naszych stron i nie musieli uciekać się do instalowania adblocków. Nowe formaty reklamowe opracowaliśmy w oparciu o międzynarodowe standardy - dzięki temu spełniają oczekiwania naszych klientów i jednocześnie są przyjazne dla użytkowników - mówi Tomasz Pudlis, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. - To także nasza odpowiedź na zapowiedzi Google związane z wprowadzeniem rozwiązań blokujących reklamy do najnowszej wersji przeglądarki Chrome - jednej z najpopularniejszych wśród polskich internautów.

Nowe formaty reklamowe w ofercie Gazeta.pl - Prestitial, Small Sticky Ads oraz Halfpage Mobi - są skuteczne i proste, a zarazem nieinwazyjne i przyjazne dla użytkowników.

Prestitial to format dedykowany na desktop, który pojawia się na całym ekranie jeszcze przed wyświetleniem treści strony. Posiada możliwość natychmiastowego pominięcia reklamy, dzięki czemu użytkownik decyduje o jej oglądaniu. To rozwiązanie całkowicie absorbujące uwagę, idealne do działań wizerunkowych i zasięgowych.
Small Sticky Ads to reklama, która pojawia się na 15 sekund na dole ekranu. Nie jest uciążliwa, ponieważ przykrywa tylko niewielką część strony i dopasowuje się do ekranu. Jednocześnie zwraca uwagę użytkowników, podążając za nimi podczas przeglądania strony.

Halfpage Mobi to format dedykowany na urządzenia mobilne, który płynnie przewija się wraz z zawartością strony. Nie irytuje użytkowników, ale zwraca ich uwagę, ponieważ jest emitowany w tekście.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764