logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4Frame wygrało przetarg publiczny na kampanię promujaca Powstanie Wielkopolskie

  PR 12.09.2018, przeczytano 1723 razy
ilustracjastrzałka

15 września rusza kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy, którzy w najbliższych miesiącach będą aktywnie szerzyć wiedzę o Powstaniu Wielkopolskim wśród Polaków. Kampania realizowana przez agencję 4Frame na zlecenie Samorządu Województwa Wielkopolskiego potrwa do 31 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4frame-wygralo-przetarg-publiczny-na-kampanie-promujaca-powstanie-wielkopolskie,37875,artykul.html

- Jeden z największych militarnych sukcesów w historii polskiej niepodległości zasługuje na pamięć wszystkich Polaków. Chcemy, by każdy bez względu na wiek i miejsce zamieszkania odkrył te karty historii, które dały nam wspólną wolność, jeden język i granice, które tworzą naszą dzisiejszą tożsamość – mówi Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego, organizator głównych obchodów z okazji 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności Powstania Wielkopolskiego wśród mieszkańców Polski poprzez atrakcyjne w formie i wymowie działania, które zainspirują odbiorców do tego, aby dowiedzieć się więcej na temat przebiegu i znaczenia Powstania Wielkopolskiego. Pomogą w tym zaangażowani w kampanię ambasadorowie: Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki. W serii filmów, które od 19 września będą promować kampanię na kanale YouTube, każdy z aktorów opowie o powstaniu widzianym oczami postaci historycznych. W drugiej odsłonie kampanii tematem filmów będzie wolność - która tak jak i hasło kampanii - buduje pomost między pokoleniami.

- Naszym celem jest zwiększenie świadomości Powstania Wielkopolskiego i jego wpływu na naszą wolność wśród wszystkich Polaków – to w końcu największy zwycięski zryw powstańczy w naszej historii, dlatego głośno i z dumą chcemy opowiadać tą historię. Wykorzystamy do tego innowacyjne kanały komunikacji i atrakcyjną formę, która dzięki ambasadorom i vlogerom zwiększy moc oddziaływania – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Managing Director agencji 4Frame.

Kampania została tak zaprojektowana, by o obchodach 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego dowiedzieli się zarówno Ci najmłodsi z pokolenia X i Z, jak i Polacy, którzy wciąż pamiętają walki o wolność.

- Kanały komunikacji dobraliśmy pod kątem poszczególnych grup. Dla każdej z nich stworzyliśmy odrębny angażujący content, by wszyscy odbiorcy otrzymali taką porcję wiedzy, która wciągnie ich w historię powstania głębiej. W tym celu zapraszamy na stronę www.27grudnia.pl, która jest hubem wszystkich działań – mówi Karolina Wierzbicka, koordynator kampanii z agencji reklamowej 4Frame.

Grupę docelową kampanii stanowią osoby w wieku od 15 do 60 lat. Działania promocyjne będą miały zasięg ogólnopolski, obejmować będą radio, prasę, spot kinowy, media społecznościowe, internet, outdoor, content marketing, współpracę z influencerami i vlogerami. 15 września wystartują działania PR i szeroko zakrojona kampania display, realizowana również na największych polskich serwisach online. Przez cały czas trwania kampanii prowadzona będzie komunikacja na Facebooku na profilu @27grudnia-Powstanie Wielkopolskie.

Za koncept kreatywny i kompleksową realizację kampanii we wszystkich touchpointach odpowiada agencja 4Frame. Oferta Agencji 4Frame okazała się najlepszą z ośmiu propozycji złożonych w przetargu na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej obchodów 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego.

Źródło: 4Frame

www.4frame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764