logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans Igi Wachowicz w Value Media

  PR 07.01.2019, przeczytano 237 razy

Od stycznia br. Iga Wachowicz, dotychczas Communication Director w Value Media (Group One), obejmie nowo utworzone stanowisko. Jako New Business & Communication Director będzie łączyła dotyczhczasowe obowiązki Dyrektora ds. komunikacji w dziale Client Service z nową rolą. Iga Wachowicz pokieruje zespołem, zajmującym się pozyskiwaniem nowych klientów, w którym będzie odpowiedzialna za koordynację zapytań ofertowych, zarządzanie projektami przetargowymi oraz komunikację z potencjalnymi klientami i audytorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-igi-wachowicz-w-value-media,380693,artykul.html

Iga Wachowicz związana jest z branżą mediową od 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w domu mediowym Starcom, pracując jako Media Manager dla takich klientów jak T-Mobile, USP Zdrowie i Kompania Piwowarska. Następnie, w ZenithOptimedia odpowiadała za planowanie i zakup kampanii on-/off line m.in. dla grupy PGE S.A., Towarzystwa Ubezpieczeniowego Aviva oraz 3M.

Z Value Media związana jest od 2017. Na stanowisku Communication Director w zespole Client Service pracowała m.in dla Suzuki oraz marki Hochland. W sierpniu 2018 r., Iga Wachowicz była odpowiedzialna za jedną z największych kampanii launchujących w Polsce - wprowadzenie na polski rynek modowego sklepu internetowego About You.

Od stycznia br. Iga Wachowicz awansuje na stanowisko New Business & Communication Director, łącząc dotychczasowe obowiązki z nowymi kompetencjami. Do jej głównych zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów, koordynowanie zapytań ofertowych, prowadzenie i zarządzanie projektami przetargowymi oraz zarządzanie dedykowanym zespołem. 

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764