logo
WIADOMOŚCI

AXA reaguje, Pudzianowski będzie miał problem z reklamodawcami?

redakcja   08.02.2016, przeczytano 721 razy

Ostatnie problemy z prawem i antyimigranckie hasła wygłaszane przez Mariusza Pudzianowskiego będą miały przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe? Zdaniem Anny Miotk, niekoniecznie musi tak być. Dyrektor ds. komunikacji PBI przekonuje, że tego rodzaje zamieszania są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/axa-reaguje,-pudzianowski-bedzie-mial-problem-z-reklamodawcami,27395,artykul.html

Na przełomie stycznia i lutego do warszawskiej prokuratury trafiło doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Mariusza Pudzianowskiego. Zdaniem organizacji "HejtStop". Pudzianowski za sprawą wpisów na facebooku mógł dopuścić się nawoływania do nienawiści na tle rasowym. On sam tłumaczy, że "manifestował chęć swojej obrony przed bandytami".

W sieci rozgorzała dyskusja czy zaangażowanie się byłego strongmana w problem z imigrantami będzie miał przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe. Komunikat w tej sprawie wydała już jedna z firm ubezpieczeniowych, która jednoznacznie odcięła się od jego słów i poinformowała, że obecnie nie realizuje kampanii z udziałem Pudzianowskiego.

Zdaniem Anny Miotk, trudno w tej chwili jednoznacznie ocenić czy wypowiedzi Mariusza Pudzianowskiego sprawią, że firmy dwa razy zastanowią się zanim podpiszą z nim kontrakt reklamowy. - Jego słowa pasują do wizerunku. To ma być silny mężczyzna, który szybko reaguje i nie przebiera w słowach. To może być zniechęcające dla niektórych reklamodawców, mocno ceniących poprawność polityczną. Ale paradoksalnie, dla takich firm które bazują na kontrowersji, już niekoniecznie. Pamiętajmy też, że zdania w polskim społeczeństwie odnośnie imigrantów są obecnie mocno podzielone.

Nasza rozmówczyni specjalizująca się w zakresie mierzenia skuteczności działań komunikacji biznesowej przypomina, że Pudzianowski wypowiedział się z pozycji bezradnego właściciela firmy, który boryka się z problemem włamań imigrantów do swoich ciężarówek. - To dla niektórych może być okolicznością łagodzącą - słyszymy. Według dyrektor ds. komunikacji PBI, za kilka tygodni nikt o sprawie nie będzie pamiętał. - Tego rodzaju burze, choć gwałtowne, są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy - wyraża przekonanie autorka bloga annamiotk.pl.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl



fot. YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone