logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AXA reaguje, Pudzianowski będzie miał problem z reklamodawcami?

   08.02.2016, przeczytano 1998 razy

Ostatnie problemy z prawem i antyimigranckie hasła wygłaszane przez Mariusza Pudzianowskiego będą miały przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe? Zdaniem Anny Miotk, niekoniecznie musi tak być. Dyrektor ds. komunikacji PBI przekonuje, że tego rodzaje zamieszania są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/axa-reaguje%2C-pudzianowski-bedzie-mial-problem-z-reklamodawcami,27395,artykul.html

Na przełomie stycznia i lutego do warszawskiej prokuratury trafiło doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Mariusza Pudzianowskiego. Zdaniem organizacji "HejtStop". Pudzianowski za sprawą wpisów na facebooku mógł dopuścić się nawoływania do nienawiści na tle rasowym. On sam tłumaczy, że "manifestował chęć swojej obrony przed bandytami".

W sieci rozgorzała dyskusja czy zaangażowanie się byłego strongmana w problem z imigrantami będzie miał przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe. Komunikat w tej sprawie wydała już jedna z firm ubezpieczeniowych, która jednoznacznie odcięła się od jego słów i poinformowała, że obecnie nie realizuje kampanii z udziałem Pudzianowskiego.

Zdaniem Anny Miotk, trudno w tej chwili jednoznacznie ocenić czy wypowiedzi Mariusza Pudzianowskiego sprawią, że firmy dwa razy zastanowią się zanim podpiszą z nim kontrakt reklamowy. - Jego słowa pasują do wizerunku. To ma być silny mężczyzna, który szybko reaguje i nie przebiera w słowach. To może być zniechęcające dla niektórych reklamodawców, mocno ceniących poprawność polityczną. Ale paradoksalnie, dla takich firm które bazują na kontrowersji, już niekoniecznie. Pamiętajmy też, że zdania w polskim społeczeństwie odnośnie imigrantów są obecnie mocno podzielone.

Nasza rozmówczyni specjalizująca się w zakresie mierzenia skuteczności działań komunikacji biznesowej przypomina, że Pudzianowski wypowiedział się z pozycji bezradnego właściciela firmy, który boryka się z problemem włamań imigrantów do swoich ciężarówek. - To dla niektórych może być okolicznością łagodzącą - słyszymy. Według dyrektor ds. komunikacji PBI, za kilka tygodni nikt o sprawie nie będzie pamiętał. - Tego rodzaju burze, choć gwałtowne, są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy - wyraża przekonanie autorka bloga annamiotk.pl.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

fot. YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance), została wybrana przez Gupę CSV, lidera na polskim rynku lakierniczym z zakresu dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu www.csv.pl. Grupa CSV specjalizuje się w lakiernictwie samochodowym, przemysłowym i meblowym. Zadaniem Euvic Digital było stworzenie...
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764