logo
WIADOMOŚCI

AXA reaguje, Pudzianowski będzie miał problem z reklamodawcami?

   08.02.2016, przeczytano 893 razy

Ostatnie problemy z prawem i antyimigranckie hasła wygłaszane przez Mariusza Pudzianowskiego będą miały przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe? Zdaniem Anny Miotk, niekoniecznie musi tak być. Dyrektor ds. komunikacji PBI przekonuje, że tego rodzaje zamieszania są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/axa-reaguje%2C-pudzianowski-bedzie-mial-problem-z-reklamodawcami,27395,artykul.html

Na przełomie stycznia i lutego do warszawskiej prokuratury trafiło doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Mariusza Pudzianowskiego. Zdaniem organizacji "HejtStop". Pudzianowski za sprawą wpisów na facebooku mógł dopuścić się nawoływania do nienawiści na tle rasowym. On sam tłumaczy, że "manifestował chęć swojej obrony przed bandytami".

W sieci rozgorzała dyskusja czy zaangażowanie się byłego strongmana w problem z imigrantami będzie miał przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe. Komunikat w tej sprawie wydała już jedna z firm ubezpieczeniowych, która jednoznacznie odcięła się od jego słów i poinformowała, że obecnie nie realizuje kampanii z udziałem Pudzianowskiego.

Zdaniem Anny Miotk, trudno w tej chwili jednoznacznie ocenić czy wypowiedzi Mariusza Pudzianowskiego sprawią, że firmy dwa razy zastanowią się zanim podpiszą z nim kontrakt reklamowy. - Jego słowa pasują do wizerunku. To ma być silny mężczyzna, który szybko reaguje i nie przebiera w słowach. To może być zniechęcające dla niektórych reklamodawców, mocno ceniących poprawność polityczną. Ale paradoksalnie, dla takich firm które bazują na kontrowersji, już niekoniecznie. Pamiętajmy też, że zdania w polskim społeczeństwie odnośnie imigrantów są obecnie mocno podzielone.

Nasza rozmówczyni specjalizująca się w zakresie mierzenia skuteczności działań komunikacji biznesowej przypomina, że Pudzianowski wypowiedział się z pozycji bezradnego właściciela firmy, który boryka się z problemem włamań imigrantów do swoich ciężarówek. - To dla niektórych może być okolicznością łagodzącą - słyszymy. Według dyrektor ds. komunikacji PBI, za kilka tygodni nikt o sprawie nie będzie pamiętał. - Tego rodzaju burze, choć gwałtowne, są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy - wyraża przekonanie autorka bloga annamiotk.pl.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

fot. YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Jesteś zagrożonym gatunkiem” - 2012 Agency autorem kampanii dla WWF
Na czas trwającego właśnie w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency. Celem kampanii jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.
„Start Here” - Nec zaprasza na ISE 2019
NEC Display Solutions ujawnia pierwsze punkty swojego programu, przygotowanego na targi ISE 2019. Producent zaprezentuje obszerne portfolio rozwiązań do wyświetlania obrazu dla wielu branż i zastosowań, w tym m.in.: nową generację InfinityBoard, ekrany dvLED oraz monitory 4K UHD. NEC ponownie będzie obecny na stoisku 5-R20.
Kolejny Czekoladowy Weekend w fabryce E. Wedel za nami
Ponad dwa tysiące – tylu gości 8 i 9 grudnia odwiedziło fabrykę E. Wedel w Warszawie w ramach najbardziej czekoladowego weekendu w roku. Zwiedzający podczas spaceru specjalnym szlakiem wycieczkowym podpatrywali, jak powstają czekolady w tabliczkach, w gabinecie Jana Wedla poznali historię czekoladowego przedsiębiorstwa, a w galerii czekoladowych rzeźb spotkali się z Mistrzynią...
Bezglutenowe marki zmieniają swoje szaty
Rosnąca popularność diety bezglutenowej powoduje, że produkcją żywności ze znakiem przekreślonego kłosa zainteresowały się mainstreamowe marki branży spożywczej. Coraz większa konkurencja, to duże wyzwanie dla marek bezglutenowych.
Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone