logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Trendy w e-commerce 2017-2018

  PR 20.12.2017, przeczytano 1804 razy
ilustracjastrzałka

Divante z Grupy OEX przygotowało kolejną edycję cyklicznego raportu wskazującego kierunki rozwoju sektora e-commerce. Według publikacji w najbliższym branża postawi przede wszystkim na rozwiązania z obszaru Big Data i content marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendy-w-e-commerce-2017-2018,34913,artykul.html

Raport Divante „eCommerce trends - from 2017 to 2018” odpowiada m.in. na pytania czy powiadomienia push nadal będą cieszyć się popularnością w najbliższych latach, jaka jest przyszłość technologii opartych na wirtualnej rzeczywistości i czy PWA, czyli progresywne aplikacje webowe, będą jednym z najważniejszych trendów w 2018 roku.

Publikacja powstała w oparciu o opinie zebrane od ekspertów, managerów i specjalistów z branży eCommerce. Divante zbadało, jakich inwestycji technologicznych dokonały firmy respondentów, w co zamierzają inwestować w zbliżającym się roku oraz jakie trendy zrewolucjonizują rynek eCommerce w ciągu najbliższych pięciu lat. Pytano m.in. o takie technologie, jak: Alexa i inne interfejsy głosowe, rozwiązania wielokanałowe czy chatboty. Do najważniejszych inwestycji na najbliższe lata zaliczone zostały content marketing i Big Data.

Wyniki raportu wyraźnie wskazują, że najpopularniejszymi technologiami, w jakie inwestowano w poprzednim roku, były: cloud hosting (38%), content marketing (38%), email automation (33%), Business Intelligence (31%) i marketplace (31%). Nic nie wskazuje na to, by rozwiązania te straciły na znaczeniu w ciągu najbliższych kilku lat.

W ostatniej części raportu znaleźć można informacje poświęcone temu, jak wymienione trendy wdrażane są w największych firmach świata oraz jak można wykorzystać je w mniejszych i dopiero  wchodzących na rynek firmach.

eCommerce trends from 2017 to 2018 by Divante.co from Divante

Źródło: Divante

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (spam: kryptoreklama na rzecz platformy PlaySMS)

Najnowsze w tym dziale

M. Boni: Potrzebny plan wdrożenia aktu o sztucznej inteligencji
W środę 13 marca Parlament Europejski zatwierdził AI Act. To pierwsza tego typu regulacja tak szeroko obejmująca obszar sztucznej inteligencji. Celem nowych przepisów jest zbudowanie środowiska prawnego, które pozwoli na rozwój tej technologii, przy jednoczesnym poszanowaniu praw podstawowych, ochronie demokracji czy praworządności przed systemami wysokiego...
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie
Rośnie świadomość Polaków na temat praw konsumenckich – 80 proc. ocenia swój stan wiedzy jako „raczej dobry” – to aż o ponad 30 punktów proc. więcej niż rok temu. Jednocześnie, w porównaniu do 2023 r., znacznie wzrosła liczba deklarujących chęć poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie – z 47 do 57 proc. obecnie. Taki obraz ujawnia najnowsze badanie Ariadny pt....
Trwają prace nad projektem ustawy o zmianie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz niektórych innych ustaw (UC6).
Prace nad unijnym AI Act na finiszu
AI Act, czyli unijny akt o sztucznej inteligencji, ma w założeniu zmienić cyfrowy krajobraz Europy, kategoryzując narzędzia SI według poziomów ryzyka oraz nakładając nowe obowiązki na rządy i firmy. Eksperci zwracają jednak uwagę, że akt odnosi się w swoim zasięgu tylko do poszczególnych, krytycznych obszarów związanych...
 Co wiemy po konsultacjach w sprawie Krajowego Systemu e-Faktur?
Pomiędzy 16 lutego a 1 marca 2024 r. trwały konsultacje ws. Krajowego Systemu e-Faktur. Zainteresowanie wdrożeniem e-faktur w Polsce jest duże – na 9 spotkaniach łącznie było ponad 10 tys. uczestników. Jakie wnioski nasuwają się po spotkaniach?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764