logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Badanie środowiska pracy w ramach kampanii „Zrozum. Poczuj. Działaj!”

  PR 14.04.2021, przeczytano 383 razy

"Zrozum. Poczuj. Działaj!" to ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna, wspierająca zdrowie psychiczne i emocjonalne pracowników i pracodawców. Organizatorem działań są Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej wraz z Grupą ArteMis. W ramach działań realizowane jest badanie ankietowe dotyczące aspektu zdrowia psychicznego w zakładach pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badanie-srodowiska-pracy-w-ramach-kampanii-_zrozum.-poczuj.-dzialaj%21_,391032,artykul.html

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości pracodawców i pracowników w kwestii zdrowia psychicznego. W prowadzonych działaniach nacisk położony jest na promowanie postaw zrozumienia i akceptacji osób z problemami psychicznymi. Wciąż wiele osób boi się przyznać do problemu, a tym bardziej poprosić o pomoc, dlatego celem jest oswojenie tego tematu i łamanie istniejącego tabu. Działania mają popularyzować potrzebę budowania rozwiązań, które zapewnią troskę o nasz stan psychiczny. Kampania ma także uświadomić wpływ zaburzeń emocjonalnych na środowisko pracy – przykładem są mniejsza wydajność Pracownika czy rosnąca z tego powodu absencja chorobowa.

Kampania kładzie nacisk na edukację. Realizowane w środowisku pracy badania mają na celu rozpoznanie problemów i potrzeb z zakresu zdrowia psychicznego, jakie występują w tym środowisku. Poznanie opinii i ocen pracowników i pracodawców pozwoli precyzyjniej spojrzeć na obecną sytuację oraz lepiej zaadresować działania podejmowane przez firmy.

Do udziału w badaniu zaproszeni są zarówno pracodawcy, właściciele firm oraz kadra zarządzająca, jak również pracownicy na wszystkich stanowiskach, oczywiście także pracownicy działów HR.

Badanie jest anonimowe. Ankieta zawiera wyłącznie pytania zamknięte, a jej wypełnienie zajmie ok. 5 minut.

  • Aby wziąć udział w badaniu wystarczy wypełnić ankietę dostępną TUTAJ.

Wyniki badania zostaną przedstawione w ogólnodostępnym raporcie wraz z omówieniem ekspertów: psychologów, psychoterapeutów i komentarzami praktyków (pracodawców i przedstawicieli działów HR).

Kampania została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Centralnego Instytutu Ochrony Pracy-Państwowego Instytutu Badawczego. Patronem działań jest Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacja Rozwoju i Promocji Psychoterapii.

Źródło: Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej, Grupa ArteMis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764