logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benefit Systems w kampanii „Dzień dobry na Multilife”

  PR 09.03.2023, przeczytano 1111 razy
ilustracja

Ruszyła kampania Benefit Systems „Dzień dobry na MultiLife”, której celem jest budowanie wśród pracodawców i pracowników świadomości nowego produktu MultiLife – nowoczesnej platformy online z Multidostępem do partnerskich usług z obszaru psychologii, zdrowia, rozwoju i odżywiania. Platforma stanowi odpowiedź na rosnącą potrzebę kompleksowego zadbania o dobrostan wśród pracujących Polaków. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca kwietnia 2023 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/benefit-systems-w-kampanii-_dzien-dobry-na-multilife_,399226,artykul.html

Długotrwałe przeciążenie obowiązkami, odpowiedzialne oraz trudne zadania, stres czy wyczerpująca praca coraz częściej skutkują problemami ze zdrowiem lub wypaleniem zawodowym. Problem dostrzegają pracodawcy na całym świecie. Według Willis Tower Watson (raport Benefit Trends 2021), aż 73 proc. pracodawców uznaje problem stresu oraz wypalenia zawodowego swoich podwładnych za najważniejsze wyzwania w zarządzaniu ludźmi. Trzech na pięciu pracodawców zamierza zwrócić szczególną uwagę na wsparcie zarówno kondycji psychicznej, jak i fizycznej zatrudnionych, a także na elastyczność wdrażanych rozwiązań. Odpowiedzią na te potrzeby są benefity związane z wellbeingiem. Muszą być jednak dopasowane do nowych realiów: dostępne online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, spersonalizowane i dopasowane do potrzeb poszczególnych grup pracowników.

Potrzeby pracodawców związane z dbaniem o dobrostan pracowników adresuje prezentowana w kampanii „Dzień dobry na MultiLife” platforma MultiLife. Nowy produkt dostępny jest online i zapewnia dostęp do szerokiej oferty usług z czterech obszarów: zdrowia, psychologii, odżywiania i rozwoju. Użytkownicy znajdą w niej szeroki pakiet usług dostępnych online, który w sposób kompleksowy zaspokaja potrzeby pracowników związane z dbaniem o siebie. MultiLife ma również stanowić wsparcie dla pracodawców w zadbaniu o dobrostan psychofizyczny oraz zaangażowanie i motywację zatrudnionych, a także o wyższą retencję talentów. Jak bowiem wynika z raportu Deloitte „Od fali odejść do fali zmian” aż 91% pracowników stwierdziło, że brak troski o dobrostan ze strony pracodawcy skłoniłby ich do poszukiwania nowej pracy.

W ramach platformy online MultiLife użytkownicy mogą skorzystać m.in.: z kursów rozwojowych Youniversity i językowych ESKK, biblioteki e-booków i audiobooków Legimi, konsultacji z dietetykiem i trenerem personalnym, konsultacji z psychologiem czy aplikacji do medytacji, redukcji stresu i relaksu Focusly. Usługi dostępne są w dowolnym momencie, w 3 pakietach dostosowanych do potrzeb pracowników: MultiLife Extra, MultiLife Basic oraz MultiLife Active&Relax.

– W kampanii, której główną ideą kreatywną jest "Dzień dobry na MultiLife" chcieliśmy pokazać ludzi, którzy entuzjastycznie rozpoczynają dzień z usługami MultiLife. Skupiliśmy się na krótkich, realistycznych, naturalnych scenkach w otoczeniu domowym, które pokazują korzystanie z platformy - tak jak to wygląda w rzeczywistości. W ten sposób zyskaliśmy obrazowe przedstawienie kluczowych benefitów, które nie potrzebują tysiąca słów. MutliLife daje szeroki wybór możliwości zadbania o siebie, swój rozwój i dobrostan - i o tym jest nasza kampania. Wierzymy, że kampania wpłynie także pozytywnie na pracodawców, którzy szukają rozwiązań poprawiających wellbeing pracowników w ich firmie – mówi Dorota Szostek Rejowska - Head of marketing & e-commerce w Benefit Systems S.A.                        

Wraz ze startem kampanii zostały uruchomione profile MultiLife na Facebooku i Instagramie których celem jest wspieranie w rozwoju i edukowanie, jak ważny jest wellbeeing w naszym życiu.

Kampania „Dzień dobry na MultiLife” w kanałach digitalowych potrwa do końca kwietnia i będzie realizowana ze szczególnym uwzględnieniem kanałów: YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn - przy silnym wsparciu formatów display. Za strategię komunikacji marki MultiLife oraz przygotowanie spotów do kampanii odpowiada agencja ASAP&ASAP. Agencja zajmie się również obsługą social mediów marki MultiLife. Za zakup i optymalizację mediów odpowiada Benefit Systems.

Źródło: Benefit Systems

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764