logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatny e-book: Media 360 – od analityki do sprzedaży

  PR 21.06.2016, przeczytano 1172 razy

Cel jest najważniejszy, ale warto też sprawdzić, które z narzędzi było najbardziej skuteczne w jego realizacji.” – podkreśla Anna Miotk, jeden z ekspertów wypowiadających się w treści publikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatny-e-book%3A-media-360-%E2%80%93-od-analityki-do-sprzedazy,29009,artykul.html

Media pozostają głównym sposobem przekazywania i pozyskiwania informacji. Do niedawna w budowaniu popularności i świadomości marki najważniejsze były artykuły w poczytnej prasie i reklama w telewizji. Dziś trudno wyobrazić sobie komunikację bez aktywnego udziału w mediach społecznościowych i analizy publikowanych tam treści. Kupujemy dzięki Twitterowi. Zatrudniamy przez Snapchata.

Sens mają tylko takie działania, które są odpowiednio skrojone na wszystkie płaszczyzny internetu, a tych - jak dobrze wiemy - jest coraz więcej. Wiedza o tym, jak funkcjonują owe płaszczyzny jest nieodzownym elementem marketera.” – komentuje jeden z rozdziałów książki Przemysław Pająk. Warto z uwagą wsłuchać się w głos klientów polecających lub krytykujących konkretne oferty naszej marki w sieci. Nie w każdej sytuacji trzeba reagować, ale zawsze trzymajmy rękę na cyfrowym pulsie.

Postępujący rozwój technologii oraz jej konsumpcji na wielu ekranach jednocześnie, wyznaczyły istotne zmiany w obszarze komunikacji. W związku z tym z punktu widzenia marek i biznesu, ważne jest dziś przekształcenie „big data” w „smart data”. Dlatego właśnie powstał ten poradnik.

Zaawansowana analityka danych mediów tradycyjnych i społecznościowych nie tylko odkryje informacje o danej firmie czy produkcie, ale także znajdzie inspiracje i insighty, które pomogą marce zjednać rzeszę fanów oraz podbić słupki sprzedaży. „Solidna analiza wyników z monitoringu mediów stanowi fundament pod podjęcie działań z obszaru real-time marketingu, a ten jest przecież jednym z najsilniejszych marketingowych trendów.” – podkreśla Dagmara Pakulska w komentarzu do części „Wokół marki”.

Warto korzystać z pełni możliwości narzędzi marketingowych.

Z książki „Media 360 – od analityki do sprzedaży” dowiesz się jak:

  • budować medialność marek i projektów,
  • łowić insighty i odpowiadać na sygnały sprzedażowe,
  • tworzyć persony w oparciu o social listening
  • monitorować media, aby otrzymywać wartościowe wyniki,
  • mierzyć efekty działań promocyjnych na tle konkurencji


Autorzy książki: Magdalena Tokaj, Łukasz Jadaś, Anna Sanowska

Patron merytoryczny: SARE

Patroni medialni: PRoto, Magazyn Online Marketing, Agencja Informacyjna Newseria, Marketer Plus, Marketing & Biznes, Nowy Marketing, Interaktywnie.com

Eksperci: Magdalena Barłowska, Anna Bratek, Michał Dunin, Michał Dziekoński, Anna Miotk, Norbet Oruba, Przemysław Pająk, Dagmara Pakulska

Bezpłatnego e-booka: można pobrać po przekazaniu danych osobowych ze strony imm.com.pl/media360

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764