logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture prowadzi działania PR dla marki Costa Coffee Home Edition

  PR 18.09.2020, przeczytano 685 razy

Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie realizacja działań z zakresu media relation, branded content, biura prasowego oraz współpracy z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-prowadzi-dzialania-pr-dla-marki-costa-coffee-home-edition,388490,artykul.html

Pierwsza kawiarnia COSTA COFFEE powstała w 1971 r. w Lodynie na Fenchurch Street. Założyli ją włoscy bracia Sergio i Bruno Costa. Z ich pasji i niestrudzonemu dążeniu do perfekcji, powstała idealna mieszanka ziaren, która jest podstawą do stworzenia zawsze doskonałej kawy. COSTA COFFEE podbiła serca Brytyjczyków i od blisko 50 lat jest ich ulubioną kawą. W Polsce obecnie jest aż 160 kawiarni w 26 miastach. Teraz wyjątkowe doświadczenie z kawiarni można znaleźć w każdym opakowaniu kawy COSTA COFFEE Home Edition – nowej marki produktów w wersji do domu.  

Za koordynację działań dla COSTA COFFEE Home Edition po stronie agencji Big Picture zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, Brand Communications Director oraz Monika Roth, PR Consultant.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter długofalowy.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764