logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy ma nowego klienta – Sunday Polska

  PR 22.03.2021, przeczytano 316 razy

Do grona klientów agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy dołączyła firma Sunday Polska, jeden z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie nowej strony internetowej Sunday Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-ma-nowego-klienta-%E2%80%93-sunday-polska,390717,artykul.html

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w przetargu. Zadaniem agencji będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej firmy Sunday Polska. Działania te będą realizowane w 3 etapach, zaplanowanych do lipca br.

Biuro Podróży Reklamy odpowiada m.in. za dokonanie analizy rynku i przedstawienie rozwiązań, opracowanie struktury strony, opracowanie koncepcji strony i stworzenie projektów graficznych strony.

Opiekę nad projektem po stronie Sunday Polska sprawuje Lidia Kłosowska, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży, natomiast po stronie agencji - Marek Izdebski, web app technology manager.

- Polski rynek fotowoltaiki rośnie od kilku lat bardzo dynamicznie, rok 2021 znów zapowiada się rekordowo, a kanał internetowy to dla nas główny i najważniejszy sposób komunikacji z potencjalnymi klientami. Stąd decyzja o zwiększeniu budżetu digital w tym roku, w tym m.in. na potrzeby stworzenia nowej strony firmowej. Do projektu wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy, bo propozycja tej agencji najlepiej odpowiadała na nasz brief, była naszym zdaniem najbardziej „w punkt” - mówi Lidia Kłosowska, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży w Sunday Polska.

Sunday Polska prowadzi aktywności w obszarze digital, a za obsługę budżetu w tym kanale odpowiada agencja Performance Labs.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764