logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blackroll nowym partnerem koszykarskiej Legii Warszawa

  PR 05.09.2019, przeczytano 218 razy
ilustracjastrzałka

Koszykarze Legii Warszawa w pocie czoła i pod czujnym okiem trenera Tane Spaseva szlifują formę przed startem sezonu 2019/20. Dla stołecznego klubu nadchodzące  rozgrywki będą wyjątkowe nie tylko ze względu na powrót do europejskich pucharów po niemal 50 latach przerwy, ale będą również stanowić prawdziwe wyzwanie dla organizmów zawodników. W odpowiedniej regeneracji mają pomóc im produkty marki BLACKROLL, która została nowym partnerem Zielonych Kanonierów.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blackroll-nowym-partnerem-koszykarskiej-legii-warszawa,383831,artykul.html

Dla każdej drużyny okres przygotowawczy to najbardziej istotny punkt w sportowym kalendarzu. Podczas intensywnych treningów, na cały sezon buduje się formę, która ma osiągnąć najwyższy poziom w kluczowym z perspektywy sztabu szkoleniowego momencie. Największym wyzwaniem są oczywiście kontuzje zawodników, będące efektem nie tylko starć na parkiecie, ale również napiętego terminarza, wymagającego pełnego zaangażowania i rywalizacji na kilku frontach.

– Poczucie zmęczenia lub przeciążenia towarzyszy zarówno wyczynowym sportowcom, jak i amatorom. Każdy wysiłek fizyczny wymaga odpowiedniej regeneracji. Zawodowi koszykarze muszą w szczególny sposób dbać o swoje ciało oraz organizm, tym bardziej że rozluźnienie mięśni ma bardzo istotne znaczenie dla jego wydajności w trakcie wymagającego sezonu. Wdrażając rollery do dnia treningowego, można minimalizować ryzyko wystąpienia kontuzji i zagwarantować sobie niezbędną odnowę – mówi Jakub Nowosad, fizjoterapeuta koszykarskiej Legii Warszawa.

Rolowanie po treningu przyspiesza proces odżywiania mięśni i tonizuje powstałe podczas wysiłku mikrouszkodzenia. Odpowiednio „wyrolowany” mięsień regeneruje się zdecydowanie szybciej poprzez zmniejszenie napięcia. Ponadto, automasaż powięzi i innych partii ciała przynosi im natychmiastową ulgę po intensywnym wysiłku.

– Ciało posiadające właściwe napięcie i nawodnienie jest bardziej elastyczne i gibkie, będąc mniej podatnym na urazy spowodowane nagłym zwrotem kierunku czy niekontrolowanym ruchem. Szybciej ulega regeneracji, odczuwając mniejsze zmęczenie ogólne – dodaje Jakub Nowosad.

- Nasze produkty są przeznaczone również dla osób, które sport uprawiają amatorsko. Współpraca z tak silną marką, jak Legia jedynie utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników. BLACKROLL to nie tylko rollery, ale także inne akcesoria wykorzystywane zarówno w zawodowym sporcie, fitnessie, jak i w celach terapeutycznych – mówi Michał Dachowski, Master Trainer BLACKROLL.

Kolejna uznana firma dołączyła do koszykarskiej rodziny Legii Warszawa. Stawiamy na najlepszych i czujemy satysfakcję, korzystając w ramach partnerskiej współpracy z produktów z najwyższej sportowej półki. Jestem pewien, że optymalizacja przeciążeń podczas przygotowań do sezonu przełoży się na samopoczucie naszych zawodników i pozytywnie wpłynie na ich dyspozycję – podsumował Robert Chabelski, prezes koszykarskiej Legii.

Produkty BLACKROLL towarzyszą koszykarzom Legii już drugi sezon. Przed startem nowych rozgrywek współpraca została rozszerzona, a firma zyskała miano partnera stołecznego klubu. Z asortymentu firmy korzysta również Akademia Koszykówki Legii Warszawa.

Źródło: Legia Warszawa

www.legiakosz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764