logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blackroll nowym partnerem koszykarskiej Legii Warszawa

  PR 05.09.2019, przeczytano 165 razy
ilustracjastrzałka

Koszykarze Legii Warszawa w pocie czoła i pod czujnym okiem trenera Tane Spaseva szlifują formę przed startem sezonu 2019/20. Dla stołecznego klubu nadchodzące  rozgrywki będą wyjątkowe nie tylko ze względu na powrót do europejskich pucharów po niemal 50 latach przerwy, ale będą również stanowić prawdziwe wyzwanie dla organizmów zawodników. W odpowiedniej regeneracji mają pomóc im produkty marki BLACKROLL, która została nowym partnerem Zielonych Kanonierów.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blackroll-nowym-partnerem-koszykarskiej-legii-warszawa,383831,artykul.html

Dla każdej drużyny okres przygotowawczy to najbardziej istotny punkt w sportowym kalendarzu. Podczas intensywnych treningów, na cały sezon buduje się formę, która ma osiągnąć najwyższy poziom w kluczowym z perspektywy sztabu szkoleniowego momencie. Największym wyzwaniem są oczywiście kontuzje zawodników, będące efektem nie tylko starć na parkiecie, ale również napiętego terminarza, wymagającego pełnego zaangażowania i rywalizacji na kilku frontach.

– Poczucie zmęczenia lub przeciążenia towarzyszy zarówno wyczynowym sportowcom, jak i amatorom. Każdy wysiłek fizyczny wymaga odpowiedniej regeneracji. Zawodowi koszykarze muszą w szczególny sposób dbać o swoje ciało oraz organizm, tym bardziej że rozluźnienie mięśni ma bardzo istotne znaczenie dla jego wydajności w trakcie wymagającego sezonu. Wdrażając rollery do dnia treningowego, można minimalizować ryzyko wystąpienia kontuzji i zagwarantować sobie niezbędną odnowę – mówi Jakub Nowosad, fizjoterapeuta koszykarskiej Legii Warszawa.

Rolowanie po treningu przyspiesza proces odżywiania mięśni i tonizuje powstałe podczas wysiłku mikrouszkodzenia. Odpowiednio „wyrolowany” mięsień regeneruje się zdecydowanie szybciej poprzez zmniejszenie napięcia. Ponadto, automasaż powięzi i innych partii ciała przynosi im natychmiastową ulgę po intensywnym wysiłku.

– Ciało posiadające właściwe napięcie i nawodnienie jest bardziej elastyczne i gibkie, będąc mniej podatnym na urazy spowodowane nagłym zwrotem kierunku czy niekontrolowanym ruchem. Szybciej ulega regeneracji, odczuwając mniejsze zmęczenie ogólne – dodaje Jakub Nowosad.

- Nasze produkty są przeznaczone również dla osób, które sport uprawiają amatorsko. Współpraca z tak silną marką, jak Legia jedynie utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników. BLACKROLL to nie tylko rollery, ale także inne akcesoria wykorzystywane zarówno w zawodowym sporcie, fitnessie, jak i w celach terapeutycznych – mówi Michał Dachowski, Master Trainer BLACKROLL.

Kolejna uznana firma dołączyła do koszykarskiej rodziny Legii Warszawa. Stawiamy na najlepszych i czujemy satysfakcję, korzystając w ramach partnerskiej współpracy z produktów z najwyższej sportowej półki. Jestem pewien, że optymalizacja przeciążeń podczas przygotowań do sezonu przełoży się na samopoczucie naszych zawodników i pozytywnie wpłynie na ich dyspozycję – podsumował Robert Chabelski, prezes koszykarskiej Legii.

Produkty BLACKROLL towarzyszą koszykarzom Legii już drugi sezon. Przed startem nowych rozgrywek współpraca została rozszerzona, a firma zyskała miano partnera stołecznego klubu. Z asortymentu firmy korzysta również Akademia Koszykówki Legii Warszawa.

Źródło: Legia Warszawa

www.legiakosz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PZU z nową kampanią wizerunkową
Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.
Nowe lampy błyskowe Fomei Digitalis RF
W ofercie wyłącznego dystrybutora produktów FOMEI, Medikon Polska, pojawiły się nowe lampy błyskowe z serii Digitalis RF. Dostępne są dwa modele o energii błysku 400 i 600 Ws.
Czekolada z Wawelu Big Milk
Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach...
Palit prezentuje nową kartę z chłodzeniem pasywnym Geforce GTX1650 Kalmx
Pasywne chłodzenie i wykorzystanie architektury Turing  to doskonałe połączenie gwarantujące zachowanie idealnej ciszy i wystarczająca moc do rozrywki nawet w  wymagających tytułach w rozdzielczości 1080p przy 60 FPS.
Multiscreen Day 2020 pod patronatem Signs.pl
19 marca 2020 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764