logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blackroll nowym partnerem koszykarskiej Legii Warszawa

  PR 05.09.2019, przeczytano 145 razy
ilustracjastrzałka

Koszykarze Legii Warszawa w pocie czoła i pod czujnym okiem trenera Tane Spaseva szlifują formę przed startem sezonu 2019/20. Dla stołecznego klubu nadchodzące  rozgrywki będą wyjątkowe nie tylko ze względu na powrót do europejskich pucharów po niemal 50 latach przerwy, ale będą również stanowić prawdziwe wyzwanie dla organizmów zawodników. W odpowiedniej regeneracji mają pomóc im produkty marki BLACKROLL, która została nowym partnerem Zielonych Kanonierów.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blackroll-nowym-partnerem-koszykarskiej-legii-warszawa,383831,artykul.html

Dla każdej drużyny okres przygotowawczy to najbardziej istotny punkt w sportowym kalendarzu. Podczas intensywnych treningów, na cały sezon buduje się formę, która ma osiągnąć najwyższy poziom w kluczowym z perspektywy sztabu szkoleniowego momencie. Największym wyzwaniem są oczywiście kontuzje zawodników, będące efektem nie tylko starć na parkiecie, ale również napiętego terminarza, wymagającego pełnego zaangażowania i rywalizacji na kilku frontach.

– Poczucie zmęczenia lub przeciążenia towarzyszy zarówno wyczynowym sportowcom, jak i amatorom. Każdy wysiłek fizyczny wymaga odpowiedniej regeneracji. Zawodowi koszykarze muszą w szczególny sposób dbać o swoje ciało oraz organizm, tym bardziej że rozluźnienie mięśni ma bardzo istotne znaczenie dla jego wydajności w trakcie wymagającego sezonu. Wdrażając rollery do dnia treningowego, można minimalizować ryzyko wystąpienia kontuzji i zagwarantować sobie niezbędną odnowę – mówi Jakub Nowosad, fizjoterapeuta koszykarskiej Legii Warszawa.

Rolowanie po treningu przyspiesza proces odżywiania mięśni i tonizuje powstałe podczas wysiłku mikrouszkodzenia. Odpowiednio „wyrolowany” mięsień regeneruje się zdecydowanie szybciej poprzez zmniejszenie napięcia. Ponadto, automasaż powięzi i innych partii ciała przynosi im natychmiastową ulgę po intensywnym wysiłku.

– Ciało posiadające właściwe napięcie i nawodnienie jest bardziej elastyczne i gibkie, będąc mniej podatnym na urazy spowodowane nagłym zwrotem kierunku czy niekontrolowanym ruchem. Szybciej ulega regeneracji, odczuwając mniejsze zmęczenie ogólne – dodaje Jakub Nowosad.

- Nasze produkty są przeznaczone również dla osób, które sport uprawiają amatorsko. Współpraca z tak silną marką, jak Legia jedynie utwierdza nas w przekonaniu, że jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników. BLACKROLL to nie tylko rollery, ale także inne akcesoria wykorzystywane zarówno w zawodowym sporcie, fitnessie, jak i w celach terapeutycznych – mówi Michał Dachowski, Master Trainer BLACKROLL.

Kolejna uznana firma dołączyła do koszykarskiej rodziny Legii Warszawa. Stawiamy na najlepszych i czujemy satysfakcję, korzystając w ramach partnerskiej współpracy z produktów z najwyższej sportowej półki. Jestem pewien, że optymalizacja przeciążeń podczas przygotowań do sezonu przełoży się na samopoczucie naszych zawodników i pozytywnie wpłynie na ich dyspozycję – podsumował Robert Chabelski, prezes koszykarskiej Legii.

Produkty BLACKROLL towarzyszą koszykarzom Legii już drugi sezon. Przed startem nowych rozgrywek współpraca została rozszerzona, a firma zyskała miano partnera stołecznego klubu. Z asortymentu firmy korzysta również Akademia Koszykówki Legii Warszawa.

Źródło: Legia Warszawa

www.legiakosz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764