logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej

  PR 31.03.2020, przeczytano 493 razy
ilustracja

Jest to ogólnopolska kampania społeczna, dedykowana jednemu z najważniejszych wyzwań naszych czasów, które dotyczy nas wszystkich – ochronie wody i zachowaniu dostępu do jej zasobów. Kampania „Co z tą wodą?” ma na celu uświadomienie Polakom, jakie mamy zasoby wodne i dlaczego powinniśmy o nie zadbać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluecloud-interactive-z-autorskim-projektem-dla-koalicji-klimatycznej,386346,artykul.html

Za autorski projekt kreatywny kampanii dla Koalicji Klimatycznej oraz jej strategię, kreację i egzekucję w social mediach, odpowiada agencja Bluecloud Interactive wraz ze wsparciem w obrębie budowania komunikacji projektu i działań PR przez Agencję Public Relations keyPR oraz HotChili - zespołu deweloperskiego, który zaprogramuje serwis www poświęcony kampanii – coztawoda.pl. Termin startu kampanii uzależniony jest od sytuacji w kraju.

Woda jest zasobem strategicznym, tymczasem ryzyko wystąpienia jej braków stale rośnie, także w Polsce. Przedłużające się susze występujące na terenie naszego kraju są zagrożeniem dla wielu gałęzi gospodarki, od rolnictwa, przez energetykę, aż po szeroko rozumianą produkcję, korzystającą w swych procesach z wody. Susza ma poważne konsekwencje dla każdego z nas. Utrata plonów przyczynia się do widocznego już wzrostu cen żywności. Zwiększa się też prawdopodobieństwo wystąpienia przerw w dostawie prądu.

W Europie na jednego mieszkańca przypada średnio 2000 m3 wody na osobę na rok. W Polsce ten poziom jest znacznie niższy i wynosi około 1600 m3 wody na osobę rocznie. Postępujący kryzys klimatyczny będzie potęgował problem z dostępnością wody w kraju.

- Zmiana klimatu i jej skutki takie jak bezśnieżne zimy, długie okresy bez deszczu, czy coraz częstsze fale upałów, w połączeniu z bardzo dużym zużyciem wody, powodują pogłębiający się kryzys wodny w Polsce. Stajemy przed wyzwaniami, których nie możemy pozostawić bez właściwej reakcji.  Potrzeba podjęcia pilnych działań w tym obszarze jest ogromna. - mówi o projekcie Dominik Olędzki, rzecznik prasowy Koalicji Klimatycznej.

Z tego względu Bluecloud Interactive, wraz z Koalicją Klimatyczną i agencją keyPR postanowiły wspólnie wyjść naprzeciw problemowi, tworząc ogólnopolską kampanię społeczną „Co z tą wodą?”. W akcję zaangażowani są również naukowcy i eksperci zajmujący się tematem wody.

- Przerwy w dostępie do wody w Skierniewicach w zeszłym roku pokazały mi skalę problemu z jakim możemy się zmierzyć. Nie mogę sobie wyobrazić, że w Polsce mogłoby nam kiedykolwiek zabraknąć wody. Pomysł pojawił się w naszych głowach, podrzuciłem ten temat mojemu zespołowi, nie musiałem długo czekać. Podjęliśmy decyzję o aktywnym włączeniu się do akcji, a oni bardzo poważnie potraktowali temat. - podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Kampania ma na celu edukację Polaków, ale też uświadomienie rządzącym, jak palący jest problem deficytu wody w naszym kraju. Ze strony Koalicji Klimatycznej projekt koordynuje Dominik Olędzki. Piotr Nogal z agencji Bluecloud Interactive odpowiada za koncepcyjną stronę projektu, Monika Donner z BCI za kreację, natomiast Karolina Kowalska z agencji keyPR - za działania komunikacyjne i patronaty medialne. Zespół deweloperski HotChili zaprogramuje serwis www poświęcony kampanii – coztawoda.pl

Koalicja Klimatyczna jest porozumieniem 26 organizacji pozarządowych zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu. Koalicjantami są organizacje z całej Polski, o różnych profilach, od badawczych po edukacyjne. Misją Koalicji Klimatycznej jest wspólne działanie w celu zapobiegania wywołanej przez człowieka zmianie klimatu dla dobra ludzi i środowiska.

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764