logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej

  PR 31.03.2020, przeczytano 880 razy
ilustracja

Jest to ogólnopolska kampania społeczna, dedykowana jednemu z najważniejszych wyzwań naszych czasów, które dotyczy nas wszystkich – ochronie wody i zachowaniu dostępu do jej zasobów. Kampania „Co z tą wodą?” ma na celu uświadomienie Polakom, jakie mamy zasoby wodne i dlaczego powinniśmy o nie zadbać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluecloud-interactive-z-autorskim-projektem-dla-koalicji-klimatycznej,386346,artykul.html

Za autorski projekt kreatywny kampanii dla Koalicji Klimatycznej oraz jej strategię, kreację i egzekucję w social mediach, odpowiada agencja Bluecloud Interactive wraz ze wsparciem w obrębie budowania komunikacji projektu i działań PR przez Agencję Public Relations keyPR oraz HotChili - zespołu deweloperskiego, który zaprogramuje serwis www poświęcony kampanii – coztawoda.pl. Termin startu kampanii uzależniony jest od sytuacji w kraju.

Woda jest zasobem strategicznym, tymczasem ryzyko wystąpienia jej braków stale rośnie, także w Polsce. Przedłużające się susze występujące na terenie naszego kraju są zagrożeniem dla wielu gałęzi gospodarki, od rolnictwa, przez energetykę, aż po szeroko rozumianą produkcję, korzystającą w swych procesach z wody. Susza ma poważne konsekwencje dla każdego z nas. Utrata plonów przyczynia się do widocznego już wzrostu cen żywności. Zwiększa się też prawdopodobieństwo wystąpienia przerw w dostawie prądu.

W Europie na jednego mieszkańca przypada średnio 2000 m3 wody na osobę na rok. W Polsce ten poziom jest znacznie niższy i wynosi około 1600 m3 wody na osobę rocznie. Postępujący kryzys klimatyczny będzie potęgował problem z dostępnością wody w kraju.

- Zmiana klimatu i jej skutki takie jak bezśnieżne zimy, długie okresy bez deszczu, czy coraz częstsze fale upałów, w połączeniu z bardzo dużym zużyciem wody, powodują pogłębiający się kryzys wodny w Polsce. Stajemy przed wyzwaniami, których nie możemy pozostawić bez właściwej reakcji.  Potrzeba podjęcia pilnych działań w tym obszarze jest ogromna. - mówi o projekcie Dominik Olędzki, rzecznik prasowy Koalicji Klimatycznej.

Z tego względu Bluecloud Interactive, wraz z Koalicją Klimatyczną i agencją keyPR postanowiły wspólnie wyjść naprzeciw problemowi, tworząc ogólnopolską kampanię społeczną „Co z tą wodą?”. W akcję zaangażowani są również naukowcy i eksperci zajmujący się tematem wody.

- Przerwy w dostępie do wody w Skierniewicach w zeszłym roku pokazały mi skalę problemu z jakim możemy się zmierzyć. Nie mogę sobie wyobrazić, że w Polsce mogłoby nam kiedykolwiek zabraknąć wody. Pomysł pojawił się w naszych głowach, podrzuciłem ten temat mojemu zespołowi, nie musiałem długo czekać. Podjęliśmy decyzję o aktywnym włączeniu się do akcji, a oni bardzo poważnie potraktowali temat. - podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Kampania ma na celu edukację Polaków, ale też uświadomienie rządzącym, jak palący jest problem deficytu wody w naszym kraju. Ze strony Koalicji Klimatycznej projekt koordynuje Dominik Olędzki. Piotr Nogal z agencji Bluecloud Interactive odpowiada za koncepcyjną stronę projektu, Monika Donner z BCI za kreację, natomiast Karolina Kowalska z agencji keyPR - za działania komunikacyjne i patronaty medialne. Zespół deweloperski HotChili zaprogramuje serwis www poświęcony kampanii – coztawoda.pl

Koalicja Klimatyczna jest porozumieniem 26 organizacji pozarządowych zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu. Koalicjantami są organizacje z całej Polski, o różnych profilach, od badawczych po edukacyjne. Misją Koalicji Klimatycznej jest wspólne działanie w celu zapobiegania wywołanej przez człowieka zmianie klimatu dla dobra ludzi i środowiska.

Źródło: Bluecloud Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764