logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank dla lokalnych firm

  PR 08.05.2020, przeczytano 909 razy
ilustracja

Łódzki Bluerank pomoże 28 lokalnym biznesom. Zakupi od nich vouchery na  produkty i usługi. Pomoc trafi m.in. do łódzkich kawiarni, salonów urody, fryzjerów, fotografów, lodziarni i szkoły jogi. – Ale na tym nie poprzestajemy, nie kończymy akcji – mówi Maciej Gałecki, prezes Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-dla-lokalnych-firm,386945,artykul.html

Agencja marketingu internetowego Bluerank zainicjowała projekt  #RatujemyLokalneBiznesy.

- Pamiętam, gdy dowiadywaliśmy się, że kolejne lokalne firmy muszą na czas pandemii wstrzymać sprzedaż swoich usług. Domyślam się, jak trudny był to dla nich moment. Mimo chęci i zaangażowania właścicieli, wielu biznesom groziło zamknięcie. - Maciej Gałecki, prezes Bluerank

To wtedy Bluerank zdecydował, że przeznaczy 100 tysięcy złotych na zakup voucherów na produkty i usługi lokalnych biznesów. Potrzebujący mogli zgłaszać się poprzez utworzoną na potrzeby akcji stronę www.ratujemybiznesy.pl. Zrobiło to aż 157 firm!

O tym, które firmy otrzymają wsparcie, zadecydowali wspólnie wszyscy pracownicy Bluerank. Swoje głosy oddało ponad 100 osób, bo to właśnie do nich trafią zakupione vouchery.

- W czasie wymagającym od nas wszystkich niestandardowych działań, budująca jest postawa naszego zespołu - Blueranków, którzy z wielką energią i wykazując się dojrzałością, angażowali się w proces podziału środków i wyboru firm, którym udzielimy finalnego wsparcia. - Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director w Bluerank

Finalnie wsparcie uzyska 28 łódzkich firm. Są to kawiarnie, puby i restauracje, kosmetyczki, fryzjerzy i salony urody, fotografowie. Wśród beneficjentów jest szkoła jogi, lodziarnia, a także zakład oferujący naprawę obuwia. Część firm to jednoosobowe działalności, bardzo zaangażowane w to, co robią. Inne, to znane już łódzkie marki, takie jak Tubajka, Niebostan czy Fundacja Kamila Maćkowiaka.

- Żyjemy w czasach, gdy bardzo ważne jest uważne słuchanie i empatyczne reagowanie. Tak pracujemy z Partnerami, tak staramy się działać na rynku lokalnym, w naszym najbliższym sąsiedztwie. - Maciej Gałecki, prezes Bluerank

Inspiracją dla agencji była także akcja, którą zorganizowała łódzka kawiarnia Tubajka. Za pośrednictwem Facebooka poprosiła o zakup voucherów na „przyszły czas”. Zachęcała i oferowała zniżki – wszystko po to, by - gdy kawiarnia znów będzie otwarta – mieć wielu klientów.

Ale projekt miał jeszcze drugi wymiar. Zgłaszające się firmy podkreślały, że - oprócz zakupionych kuponów - ważny jest aspekt emocjonalny wsparcia.  - Świadomość, że nie jesteśmy sami. To dla nas bardzo dużo znaczy! – mówiła Katarzyna Kapela, właścicielka Tubajki.

Po tych słowach do #RatujemyLokalneBiznesy włączyły się także inne firmy i instytucje. Kancelaria Radców Prawnych Lubasz&Wspólnicy zaoferowała bezpłatną pomoc prawną (nadal można z niej korzystać), a Polski Instytut Ericksonowski zaproponuje wybranym do pomocy bezpłatne warsztaty i szkolenia – takie, które wzmocnią i pomogą w dalszym działaniu.  

Akcję Bluerank wspierał Urząd Miasta Łodzi, a do udziału w niej zachęcała lokalne biznesy Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

Ale uwaga, to nie koniec. Pracownicy Bluerank wymyślili, że jest jeszcze coś, czym mogą się podzielić – wiedza i doświadczenie z zakresu tak istotnego teraz marketingu online. Niespełna dwa tygodnie temu rozpoczęli cykl #BluerankOnAir, w którym zapraszają na bezpłatne webinary. Tematyka dotyczy wszystkich, którzy działają w Internecie, prowadzą strony www, blogi, szukają klientów poprzez media społecznościowe.

Eksperci Bluerank spotkają się z potrzebującymi wsparcia firmami także na bezpłatnych, indywidualnych konsultacjach. Pomogą w działaniach online. Na konsultacje można zapisać się TUTAJ.

Oto firmy, które wesprzemy (wartość voucherów, które zakupimy wynosi od tysiąca do 10 tys. zł):

  • Szalone Nożyczki Firma Usługowa Łukasz Frątczak
  • Laser Cosmetic Katarzyna Efiszow
  • Yasumi Łódź , nazwa rejestrowa Kirei s.c.
  • Miłosz Świć
  • BEbike
  • PIOTR ŚWIĄTEK NAPRAWA OBUWIA
  • Hello Yoga
  • Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.
  • FiMi Wioletta Skopińska
  • ULANKA Katarzyna Ulańska
  • Select Beauty
  • Fundacja Kamila Maćkowiaka
  • Piwoteka Sp. z o.o.
  • Spółdzielnia Socjalna POP (Pop'n'Art)
  • CYTA Agnieszka Cytacka
  • Łodziarnia
  • Pracownia Artystyczna Katarzyna Grzegorek
  • Michał Borowski Fotograf
  • Eventy Diamenty
  • Niebostan Agata Niewola
  • Pracownia Kulinarna Zjadliwości Ewelina Romek
  • SENORITAS Aleksandra Pryc-Unger
  • Restauracja Fatamorgana
  • Restauracja Bawełna
  • Restauracja PRESTO
  • Tubajka
  • Caffe przy ulicy

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764