logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank dla marki Promedica24

  PR 27.09.2016, przeczytano 517 razy

Lider rynku usług opieki domowej w Europie – Promedica24 – zdecydował się powierzyć agencji Bluerank prowadzenie działań  z zakresu SEO  i Content Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-dla-marki-promedica24,30054,artykul.html

Promedica24, największa w Europie firma specjalizująca się w organizowaniu legalnej pracy za granicą w charakterze opiekunów i opiekunek, zdecydowała się powierzyć agencji Bluerank ważny obszar swojej działalności. Dzięki zintegrowanej kampanii SEO z szeregiem działań prowadzonych w ramach Content Marketingu, agencja zadba o  ułatwienie potencjalnym kandydatom na opiekunów znalezienia potrzebnych informacji na temat tego zawodu poprzez skierowanie użytkowników na serwis Promedica24. Dzięki temu osoby poszukujące pracy, będą mogły w szybki sposób uzyskać najpotrzebniejsze informacje o rodzaju pracy i warunkach zatrudnienia, a także łatwo znaleźć kontakt na infolinię Promedica24 lub bezpośrednio do sieci ponad 40 oddziałów w całej Polsce. Wybór Bluerank jest zgodny ze strategią marketingową firmy Promedica24, która chce coraz bardziej promować świadczone przez siebie usługi w Internecie. Coraz więcej osób w grupie docelowej marki korzysta z tego kanału, również przy okazji aplikacji o pracę, stąd potrzeba rozbudowania działań wizerunkowych i pozycjonujących serwis internetowy.

Ta kampania jest dla nas niezwykle cenna, a marka Promedica24 i jej działania na rzecz opieki nad osobami starszymi są w naszym odczuciu potrzebne i godne naśladowania. Cieszymy się, że wspólnie z firmą Promedica24 będziemy mogli zrealizować nasze pomysły na niestandardowe działania content marketingowe, które przygotowaliśmy i zadbać o wizerunek marki i obecność w wyszukiwarkach. – mówi Dominik Kamocki, account manager koordynujący realizację projektu po stronie Bluerank.

Agnieszka Niedziela, kierownik ds. marketingu w Promedica24  podkreśla doświadczenie i kompetencje wybranej agencji. Wiemy, że rynek zna i ceni Bluerank. Dlatego powierzamy im bardzo ważny obszar naszego działania i ciesząc się na współpracę, wierzymy, że agencja poradzi sobie z wyzwaniem.

Bluerank posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów z branży medycznej, dla takich marek jak DOZ.pl, Wylecz.to, Enel-Med czy Medicover. Kampanie SEO dla DOZ.pl i Wylecz.to zdobyły łącznie 4 nominacje do Oskarów branży internetowej w prestiżowym konkursie European Search Awards. Grupa kapitałowa Promedica24 to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się świadczeniem usług opiekuńczych dla osób w wieku senioralnym. Promedica24 to lider rynku opieki domowej w Europie, oferujący profesjonalną i łatwo dostępną alternatywę dla domów opieki. W ciągu 12-letniej działalności firmy, do pracy w roli opiekuna seniorów pozyskano ponad 25 tysięcy osób, zaś liczba klientów firmy przekroczyła 20 tysięcy. Promedica24 dysponuje siecią 54 biur rekrutacyjnych w Europie, z czego 40 w Polsce, zapewniających opiekunom i opiekunkom legalną formę współpracy oraz organizując pobyt za granicą. Firma świadczy usługi opieki domowej dla klientów na terenie Niemiec i Anglii poprzez sieć 116 partnerów franczyzowych, a także dla klientów z Polski.

Źródło: Bluerank

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764