WIADOMOŚCI

Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - Bluealliance

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 06.10.2017, przeczytano 291 razy

Porozumienie BlueAlliance to platforma współpracy biznesowej dziewięciu agencji europejskich, pochodzących z Chorwacji, Czech, Litwy, Polski, Rumunii, Słowacji, Ukrainy i Węgier. Firmy tworzące BlueAlliance pragną rozszerzać działalność poza swoje terytorium i tym samym oferować obecnym oraz przyszłym klientom usługi na innych niż własne, rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Filarem porozumienia jest działalność partnerska oraz wymiana wiedzy i doświadczeń, poparta znajomością lokalnych uwarunkowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-inicjatorem-partnerstwa-biznesowego---bluealliance,34006,artykul.html

Prace nad zawiązaniem współpracy trwały od 2016 roku i doprowadziły do powstania partnerstwa, które łączy agencje o podobnej specjalizacji, misjach i wartościach. Są to całkowicie niezależne i doświadczone podmioty biznesowe, o bardzo wysokich kompetencjach z obszaru digital - wszystkie posiadają certyfikację Google Premier Partner. Agencje, które przystąpiły do porozumienia, są także ekspertami na rynkach lokalnych w kluczowych obszarach dotychczasowej działalności Bluerank, tj.: Digital Analytics, SEO, Paid Search i Social Media.

BlueAlliance obecnie tworzą:

  • Aweb (Ukraina),
  • Bluerank (Polska),
  • Effectix (Czechy),
  • eStrategai (Litwa),
  • Growww Digital (Węgry),
  • INTREN (Węgry),
  • KG Media (Chorwacja),
  • Pizza SEO (Słowacja),
  • WebDigital (Rumunia).


Porozumienie gwarantuje agencjom, które je tworzą niezależność i prawo do posługiwania się własną nazwą i logotypem.

Genezą powstania BlueAlliance jest potrzeba realizowania misji, która pozwala pomagać klientom wszystkich zainteresowanych agencji w zaspakajaniu potrzeb związanych z rozwojem i ekspansją na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

- Wierzę, że tylko lokalne agencje – liderzy obszaru - posiadają najlepszą znajomość potrzeb rynkowych występujących na ich terytorium. Oprócz znajomości języka, agencje zgromadziły wiedzę o przyzwyczajeniach i unikatowych zachowaniach internautów danego kraju, a własną działalność wspierają lokalnymi kontaktami biznesowymi -
wyjaśnia Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank. - Cieszę się, że nasza inicjatywa spotkała się z tak dużym entuzjazmem ze strony innych Google Premier Partners. To oznacza, że wspólnie otwieramy naszym klientom drzwi na rynki zagraniczne i powiększamy europejski obszar działania, tym bardziej, że w BlueAlliance już za moment pojawią się nowi członkowie - dodaje.

Porozumienie, powołujące partnerstwo BlueAlliance podpisano w trakcie warsztatów wymiany wiedzy i doświadczeń biznesowych, odbywających się pod koniec sierpnia w łódzkiej siedzibie Bluerank. Na inauguracyjnym spotkaniu byli obecni przedstawiciele Google Polska.

BlueAlliance w liczbach:

  • 388 certyfikatów,
  • 317 pracowników,
  • 1474 projektów,
  • 61 nagród,
  • ponad 15 mln euro obsługiwanego budżetu.


Oficjalna strona internetowa BlueAlliance:bluealliance.eu

Źródło: Bluerank

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 11.12.2017, 73 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone