logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank podsumowuje rok 2018. Wzrost przychodów o 25 proc.

  PR 10.08.2019, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

25% wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego i intensywne inwestycje w nowe produkty i usługi – tak krótko można podsumować aktywność biznesową Bluerank w 2018r. W roku bieżącym Zarząd firmy przewiduje dalszy rozwój biznesu, zespołu i działań w obszarze R&D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-podsumowuje-rok-2018.-wzrost-przychodow-o-25-proc.,383553,artykul.html

Agencja podsumowała swoją aktywność biznesową przy okazji złożenia sprawozdania finansowego do KRS. Przychody wzrosły do poziomu 21,7 milionów PLN (z 17,4 milionów PLN w roku 2017) a zysk brutto osiągnął wartość 571 tysięcy PLN. Tym samym wzrost biznesu Bluerank trwa nieprzerwanie od początku założenia firmy w 2005r.

Zwiększenie przychodów o 25% jest spowodowane między innymi skokowym wręcz wzrostem sprzedanych licencji GA360 do klientów w całej Europie i związanymi z nimi usługami doradczymi. Wartość sprzedaży naszych natywnych usług wzrosła o ponad 15% i tym samym zrealizowaliśmy cel, który sobie postawiliśmy: rosnąć szybciej niż rynek digital marketingu w Polsce rozwija się w tempie 13% rocznie (wg IAB Polska/PwC AdEx). Tomasz Sąsiadek, Co Managing Director w Bluerank odpowiedzialny za obszar Exploit

Agencja odnotowała niższy zysk brutto niż w roku poprzednim (spadek z 1 381 tysięcy PLN do 571 tysięcy PLN), co wynika z celowego zwiększenia dynamiki inwestycji w obszar Explore .

Nasz 7-osobowy zespół R&D pracuje jednocześnie nad kilkoma dużymi projektami, część z nich – np. BlueAttribution - ujrzała już światło dzienne i generuje pierwsze przychody na skalę międzynarodową. W roku 2018 ponadto intensywnie rozwijaliśmy naszą ekspansję międzynarodową w postaci aliansów DALL Int. oraz BlueAlliance i zostaliśmy wyłącznym partnerem technologii e-commerce VTEX w regionie CEE. Wewnętrzna praca i intensywne inwestycje przynoszą już pierwsze efekty, o których niebawem będziemy informować szerzej. Zbigniew Nowicki, Co Managing Director odpowiedzialny w Bluerank za obszar Explore

Zarząd spółki prognozuje, że 2019 rok zapewni kontynuację trendu wzrostowego. W pierwszym półroczu firma odnotowała wzrost przychodów o 38% i wzrost zysków o 26% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Rozwój biznesowy oraz stale zwiększający się rozmiar zespołu ma również przełożenie wprost na biuro - na koniec roku firma przeprowadza się do nowej, prawie dwukrotnie większej siedziby by zapewnić możliwość pracy i komfortowego działania dla liczącego już (i nadal rosnącego) prawie 120 osobowego grona ekspertów.  

Źródło: Bluerank

bluerank.pl

Dodatkowe informacje:

O Bluerank:
Biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, świadczący usługi z zakresu tworzenia i realizowania strategii marketingu internetowego. Ponad 100 osobowy zespół Bluerank dostarcza klientom rozwiązania, które pomagają kształtować najkorzystniejsze dla nich decyzje zakupowe ich konsumentów w Internecie. Firma specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764