logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olmeka zwycięzcą postępowania na obsługę Portów Lotniczych

  PR 10.08.2019, przeczytano 589 razy
ilustracjastrzałka

Porty Lotnicze (PPL, Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”) rozstrzygnęły postępowanie na bieżącą obsługę reklamową przedsiębiorstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olmeka-zwyciezca-postepowania-na-obsluge-portow-lotniczych,383554,artykul.html

Umowa pomiędzy PPL i Olmeką została podpisana do końca marca 2020 r. Jej zakres dotyczy bieżącej obsługi reklamowej PPL, w tym m.in. projektowania materiałów reklamowych, wsparcia w realizacji akcji promocyjnych, projektowania materiałów promocyjnych B2B itp.

Wcześniej agencja Olmeka współpracowała z PPL, na zasadach projektowych, m.in. w działaniach związanych z projektowaniem katalogów i materiałów wizerunkowych B2B, działaniach BTL (np. brandowanie kiosków dla pasażerów), a także z zakresu Employer Branding (np. materiały na potrzeby kampanii rekrutacyjnej OOH i BTL) i projektowania materiałów dot. strefy VIP Line (m.in. sesja zdjęciowa i przygotowanie materiałów promocyjnych).

Źródło: Olmeka

Dodatkowe informacje:

W zasobach PPL znajduje się m.in. Lotnisko Chopina w Warszawie - największy w Polsce i jeden z większych portów lotniczych w Europie Środkowo–Wschodniej (w 2018 r. z usług tego portu skorzystało 17,7 mln pasażerów). PPL to również podmiot dominujący Grupy Kapitałowej PPL (GK PPL). Przedsiębiorstwo posiada udziały lub akcje 14 spółek, m.in. zarządzających portami lotniczymi: Kraków Airport, Szczecin-Goleniów, Poznań-Ławica, Rzeszów-Jasionka, MPL Warszawa-Modlin, PL Gdańsk, PL Wrocław, PL Mazury (Szymany), Bydgoszcz-Szwederowo, MPL Katowice-Pyrzowice, Zielona Góra-Babimost. W skład grupy kapitałowej PPL wchodzą wyspecjalizowane spółki świadczące obsługę pasażerów, towarów i samolotów na polskich lotniskach (Welcome Airport Services Sp. z o.o. i Lotniczy Dworzec Towarowy Wrocław Sp. z o.o.) oraz podmiot prowadzący działalność pozalotniczą: ACS Sp. z o.o. – działalność z zakresu ochrony i kontroli bezpieczeństwa pasażerów oraz bagażu w portach lotniczych.

Działająca od 2010 r. agencja Olmeka Creation House specjalizuje się w kreatywnym marketingu ukierunkowanym na efektywność biznesową. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Total, Soplica, Budimex,  Atlantic, Bols, BZ WBK, Empik, Nestle, Sobieski, Volvo czy Żubrówka.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764