Agencja Neon Shake stworzyła koncepcję i realizuje nową odsłonę kampanii telewizyjnej dla sieci marketów dom i ogród Bricomarché.
Neon Shake w ramach współpracy odpowiada za przygotowanie konceptu, scenariusza i doradztwo przy produkcji spotów na potrzeby wiosennych i jesiennych odsłon kampanii telewizyjnej Bricomarché. Prowadzi także prace nad stworzeniem kampanii telewizyjnej adresowanej do potencjalnych franczyzobiorców. Ze strony Neon Shake działania dla klienta prowadzi zespół: Grzegorz Wojciechowski – account manager, Kamil Kuć – senior copywriter oraz odpowiadająca za stronę wizualną Katarzyna Gwoździk. Kampania jest realizowana we współpracy z Film Poland Productions oraz studiem filmowym Ikona.
Bricomarché to marka supermarketów w obszarze dom i ogród prowadzonych przez Grupę Muszkieterowie. W Polsce Grupa Muszkieterów łączy ponad 280 niezależnych przedsiębiorców zarządzających łącznie ponad 360 sklepami Bricomarché i Intermarché, będącymi liderami rynku w kategorii supermarketów. Każdy sklep Bricomarché oferuje swoim klientom od 15 do 25 000 produktów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.
Neon Shake Advertising
Źródło: Neon Shake