logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Business Insider dołącza do oferty Onet Premium

  PR 09.09.2022, przeczytano 408 razy

Od 5 września usługa Onet Premium daje nielimitowany dostęp do wszystkich artykułów w serwisie businessinsider.com.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/business-insider-dolacza-do-oferty-onet-premium,397157,artykul.html

Usługa Onet Premium, która została wprowadzona na rynek na początku lipca 2022 r. jest rozwijana i rozbudowywana o nowe partnerstwa. 5 września została wzbogacona o treści premium serwisu Business Insider Polska.

– Z ogromną satysfakcją możemy poinformować o dołączeniu Business Insider Polska, największego serwisu biznesowego w Polsce, do oferty z płatnymi treściami, a tym samym do pakietu Onet Premium. To realizacja naszej obietnicy o wyjątkowości i bogactwie naszej usługi dostępnej w jednym miejscu i atrakcyjnej cenie. Dzięki subskrypcji Onet Premium, użytkownicy będą mieli nielimitowany dostęp do szerokiego wachlarza nowych i profesjonalnych treści biznesowych z Business Insider – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska.

– Od wielu miesięcy Business Insider Polska jest liderem serwisów ekonomiczno-biznesowych. Osiągnięcie odpowiedniej skali i zdobycie wielomilionowej rzeszy zaangażowanych czytelników pozwala nam przejść do kolejnego etapu. Sekcja Premium to wyjątkowa na polskim rynku oferta treści, którą tworzymy wspólnie z naszymi partnerami pracującymi w newsroomach w Europie i Stanach Zjednoczonych. W najbliższych tygodniach zakres artykułów Premium poszerzymy o kolejny obszar tematyczny dla czytelników szukających profesjonalnych, praktycznych informacji pomagających w codziennym planowaniu i prowadzeniu biznesu oraz zarządzaniu finansami – mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

Onet Premium zapewnia subskrybentom nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów oraz programów wideo od wyselekcjonowanych polskich i zagranicznych wydawców takich jak m.in.: Newsweek, Business Insider, Forbes, Forbes Women, Przegląd Sportowy, Auto Świat, Politico czy Die Welt. W pakiecie są dostępne również ekskluzywne materiały opracowane przez redakcję Onetu, dostęp do wydań PDF dzienników, tygodników i magazynów, do aplikacji Onet Audio oraz platformy Newsweek Learning English. Po wykupieniu pakietu użytkownik zyskuje również możliwość korzystania z Onetu bez reklam (wyłączenie reklam dotyczy formatów display, audio i video i nie obejmuje autopromocji).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764