logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Business Insider dołącza do oferty Onet Premium

  PR 09.09.2022, przeczytano 235 razy

Od 5 września usługa Onet Premium daje nielimitowany dostęp do wszystkich artykułów w serwisie businessinsider.com.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/business-insider-dolacza-do-oferty-onet-premium,397157,artykul.html

Usługa Onet Premium, która została wprowadzona na rynek na początku lipca 2022 r. jest rozwijana i rozbudowywana o nowe partnerstwa. 5 września została wzbogacona o treści premium serwisu Business Insider Polska.

– Z ogromną satysfakcją możemy poinformować o dołączeniu Business Insider Polska, największego serwisu biznesowego w Polsce, do oferty z płatnymi treściami, a tym samym do pakietu Onet Premium. To realizacja naszej obietnicy o wyjątkowości i bogactwie naszej usługi dostępnej w jednym miejscu i atrakcyjnej cenie. Dzięki subskrypcji Onet Premium, użytkownicy będą mieli nielimitowany dostęp do szerokiego wachlarza nowych i profesjonalnych treści biznesowych z Business Insider – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska.

– Od wielu miesięcy Business Insider Polska jest liderem serwisów ekonomiczno-biznesowych. Osiągnięcie odpowiedniej skali i zdobycie wielomilionowej rzeszy zaangażowanych czytelników pozwala nam przejść do kolejnego etapu. Sekcja Premium to wyjątkowa na polskim rynku oferta treści, którą tworzymy wspólnie z naszymi partnerami pracującymi w newsroomach w Europie i Stanach Zjednoczonych. W najbliższych tygodniach zakres artykułów Premium poszerzymy o kolejny obszar tematyczny dla czytelników szukających profesjonalnych, praktycznych informacji pomagających w codziennym planowaniu i prowadzeniu biznesu oraz zarządzaniu finansami – mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

Onet Premium zapewnia subskrybentom nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów oraz programów wideo od wyselekcjonowanych polskich i zagranicznych wydawców takich jak m.in.: Newsweek, Business Insider, Forbes, Forbes Women, Przegląd Sportowy, Auto Świat, Politico czy Die Welt. W pakiecie są dostępne również ekskluzywne materiały opracowane przez redakcję Onetu, dostęp do wydań PDF dzienników, tygodników i magazynów, do aplikacji Onet Audio oraz platformy Newsweek Learning English. Po wykupieniu pakietu użytkownik zyskuje również możliwość korzystania z Onetu bez reklam (wyłączenie reklam dotyczy formatów display, audio i video i nie obejmuje autopromocji).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764