logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cały sezon na hamaku: Rusza kampania T‑mobile

  PR 21.07.2017, przeczytano 1450 razy
ilustracjastrzałka

21 lipca br. rusza kampania reklamowa promująca najnowszą ofertę Operatora – T‑MOBILE 1 – BEZ LIMITU w ofercie z najnowszymi smartfonami i rocznym dostępem do Netflixa w prezencie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/caly-sezon-na-hamaku%3A-rusza-kampania-t%E2%80%91mobile,33194,artykul.html

Wakacje sprzyjają nie tylko błogiemu lenistwu ale są też świetną okazją do nadrobienia wszystkich książkowych, filmowych i serialowych zaległości. Klienci T‑Mobile mają teraz szczególną ku temu okazję. Wybierający najnowszą propozycję Operatora: T‑MOBILE 1 – BEZ LIMITU ze smartfonem, otrzymają w prezencie bezpłatną roczną subskrypcję w Netflixie. Najpełniejsze wrażenia z oglądanego video zapewnić sobie można wybierając smartfon z odpowiednim ekranem. O uwagę klientów powalczą dwa topowe smartfony tego roku: Samsung Galaxy S8 i LG G6.

Dla podkreślenia wyjątkowości tej oferty, T‑Mobile przygotował specjalną kampanię reklamową. Dwa nowe spoty w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych pojawią się już 21 lipca. Kampania, realizowana jest pod hasłem „Teraz Możesz!”. Przedpremierowo oba spoty można obejrzeć poniżej:

Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital ( w tym social media), OOH i salonach operatora. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Bez kompromisów i bez limitów – teraz możesz

T MOBILE 1 – BEZ LIMITU to najnowsza propozycja operatora w segmencie usług abonamentowych, skierowana do rynku prywatnego. Obejmuje nielimitowane rozmowy w kraju oraz na terenie UE, SMS-y i MMS-y a także dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mb/s) – już od 30 zł/mies. za osobę. Oferta dostępna jest również w wariancie DLA DUETU i DLA RODZINY.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764