logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris dołącza do SAR

  PR 28.11.2019, przeczytano 302 razy

Cape Morris dołączył do członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, w listopadzie br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cape-morris-dolacza-do-sar,384892,artykul.html

Przyjęcie agencji do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zatwierdzono podczas zarządu stowarzyszenia.

– Dołączenie do SAR uważam za kolejny krok w kierunku intensywnego rozwoju naszej firmy i podnoszenia jakości jej oferty. Opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu, pragniemy realnie wpływać na kształtowanie polskiego rynku komunikacji marketingowej oraz podnoszenie jego standardów. Dołączając do SAR zyskujemy taką szansę, możemy edukować siebie i innych, zyskujemy także platformę do wymiany know-how, zarówno ze stowarzyszeniem, jak i innymi podmiotami marketingowymi. – powiedział Mateusz Walaszczyk, Client Service Director w Cape Morris.

- Nasze grono wciąż się powiększa. To znak, że w biznesie już nie tylko chodzi o zysk, ale również o wspólne działania poprawiające funkcjonowanie całej branży. Dziękujemy za zaufanie agencji Cape Morris, liczymy na owocne rezultaty współpracy. – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

Agencja działa na polskim rynku marketingowym od 2015 roku i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze reklamowej marek. Przez ten czas opiekowała się kilkunastoma klientami z branż FMCG, farmaceutycznej, czy producentów artykułów gospodarstwa domowego. Do obecnie obsługiwanych przez nią marek należą: Tefal, Krups, Bracia Sadownicy, Zyrtec UCB.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764