logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cartoon Network zachęca dzieci do wyjścia z domu

  PR 17.09.2018, przeczytano 838 razy
ilustracjastrzałka

Siła dziecięcej wyobraźni, zabawa w otoczeniu przyrody, przyjaźń i niesamowite przygody – tak wygląda świat w nowej kreskówce „Craig znad potoku”, która 15 października pojawi się na antenie Cartoon Network. Stacja chce zachęcić dzieci do spędzania czasu na zewnątrz, ale też uświadomić najmłodszym potrzebę dbania o środowisko. Właśnie dlatego została partnerem jubileuszowej, 25. edycji akcji „Sprzątanie świata - Polska”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cartoon-network-zacheca-dzieci-do-wyjscia-z-domu,37919,artykul.html

15 października na antenie Cartoon Network pojawi się nowy bohater – Craig. Chłopiec razem ze swoimi przyjaciółmi każdą wolną chwilę spędza w leśnej bazie nad potokiem. To właśnie tam przeżywa najbardziej niesamowite przygody, wspina się na drzewa, buduje szałasy i pływa na tratwie. Zielona okolica to dla niego najbardziej wyjątkowe miejsce na Ziemi. Główny bohater i jego ekipa, używając swojej wyobraźni, zmieniają przedmioty codziennego użytku w magiczne atrybuty i sprawiają, że ich leśna baza staje się prawdziwym królestwem.

Serial to inspiracja dla dzieci do tego, jak pomysłowo można spędzać czas poza domem. Przy tej okazji Cartoon Network chce też przypomnieć najmłodszym, że aby dobrze bawić się na świeżym powietrzu, trzeba każdego dnia dbać o środowisko. Właśnie dlatego stacja została partnerem jubileuszowej, 25. edycji „Sprzątania świata - Polska”, która w tym roku odbędzie się w dniach 21-23 września. Fundacja Nasza Ziemia, organizator akcji, przygotowała też konkurs dla szkół, dotyczący selektywnej zbiórki odpadów. Wszystkie szczegóły dostępne są na stronie www.naszaziemia.pl. Prace konkursowe można zgłaszać do dnia premiery serialu „Craig znad potoku” w Cartoon Network, czyli do 15 października.

Źródło: Turner International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764