logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Certyfikaty ekologiczne urządzeń Brother

  PR 22.11.2017, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Wybierając urządzenie drukujące warto brać pod uwagę jego wpływ na środowisko. Już na etapie decyzji zakupowej można zweryfikować, czy dany model posiada stosowną certyfikację, która potwierdza, że spełnia on określone wymogi w zakresie ekologii. Urządzenia drukujące Brother posiadają certyfikaty środowiskowe, przyznawane przez największe europejskie organizacje zajmujące się wydawaniem atestów ekologicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/certyfikaty-ekologiczne-urzadzen-brother,34579,artykul.html

Certyfikaty ekologiczne potwierdzają, że produkt jest przyjazny dla środowiska. Urządzenia, którym przyznawane są takie atesty charakteryzują się większą żywotnością oraz niższym zużyciem energii. W przypadku ISO certyfikaty  środowiskowe są przyznawane w trzech kategoriach (typ I, II i III), określonych przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (ISO – International Organization for Standardization) lub w trzech rodzajach zgodności, które wskazują, że produkt spełnia określone kryteria wydajności. We wszystkich krajach i regionach na świecie, w których działa Brother, istnieją różne atesty ekologiczne, określające poszczególne klasy urządzeń.

W Europie, poza normą ISO, istnieją trzy największe certyfikaty środowiskowe:

  • Produkty Brother spełniające normę typu I, certyfikowane niemiecką etykietą Blue Angel, przechodzą rygorystyczny proces, w którym dokładnie ocenia się zgodność urządzenia z etykietą producenta, jego wpływ na środowisko, zużycie energii oraz możliwość recyklingu. Pod uwagę brane są również inne kryteria i czynniki mające realny wpływ na środowisko.
  • Urządzenia firmy Brother posiadają także etykietę Nordic Swan Label, która jest przyznawana dla produktów obecnych na rynkach nordyckich (Szwecja, Norwegia, Dania, Finlandia oraz Islandia). Proces uzyskiwania tego certyfikatu jest podobny do tego, jaki stosuje się w przypadku Blue Angel, przy czym uwzględnia dodatkowe lokalne wymogi środowiskowe, które są weryfikowane przez Nordycką Organizację Ekoetykietowania, emitenta Nordic Swan Label.
  • Brother jest także partnerem europejskiego programu Energy Star, który sprawdza zgodność deklaracji producenta z realnym zużyciem energii. Strona internetowa UE Energy Star udostępnia konsumentom bazę danych zawierającą urządzenia biurowe, zakwalifikowane do programu, umożliwiając zapoznanie się z ich specyfikacją przed zakupem i wybór najbardziej energooszczędnych modeli.


Certyfikaty Blue Angel, Nordic Swan Label i EU Energy Star przyznawane produktom Brother oznaczają, że są to przyjazne dla środowiska urządzenia, spełniające szereg norm i standardów. Firma Brother już na etapie projektowania sprzętu bierze pod uwagę wymagania organizacji wydających takie certyfikaty, a także uwzględnia trendy w zakresie ekologii.

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764