logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CH Forum nagrodzone dwukrotnie w Budapeszcie

  PR 12.06.2012, przeczytano 1202 razy
ilustracjastrzałka

Jako jedyne z polskich centrów handlowych, gliwickie CH FORUM zdobyło dwie nagrody w tegorocznym finale prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards, który co roku organizuje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). To najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych i uznanie dla zespołów zajmujących się w nich marketingiem oraz współpra­cujących agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ch-forum-nagrodzone-dwukrotnie-w-budapeszcie,15815,artykul.html

Kapituła konkursu nagrodziła CH FORUM tytułami Silver SOLAL Award za:

  • Kampanię „Money Making Machine” w kategorii Business-to-Business, która była komunikacyjnym wsparciem procesu rekomercjalizacji CH FORUM;
  • Edukacyjne elementy towarzyszące majowej wystawie „Epoka lodowcowa”, będącej efektowną prezentacją fauny i flory z tego okresu; w kategorii Cause Related Marketing.


Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbyło się 7 czerwca w Buda­peszcie, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

W tegorocznej edycji konkursu Solal Marketing Awards CH FORUM było najliczniej reprezentowane w finale spośród naszych centrów. Jako jedyne bowiem uzyskało aż trzy nominacje.

W poprzednich latach CH FORUM uhonorowano tytułem Silver Solal Marketing Award za kampanię promocyjną strefy restauracyjnej (2010 r.) oraz za kampanię wize­runkową „Stop monotonii” (2009 r.). W roku ubiegłym do finału nominowano program lojalnościowy „Klik”.

Konkursowe zgłoszenia opracowała agencja Plus Communication, która na stałe współ­pracuje z CH FORUM. Agencja była także zaangażowana w realizację nagrodzonych projektów.

Źródło: Plus Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764