Jako jedyne z polskich centrów handlowych, gliwickie CH FORUM zdobyło dwie nagrody w tegorocznym finale prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards, który co roku organizuje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). To najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych i uznanie dla zespołów zajmujących się w nich marketingiem oraz współpracujących agencji.
Kapituła konkursu nagrodziła CH FORUM tytułami Silver SOLAL Award za:
- Kampanię „Money Making Machine” w kategorii Business-to-Business, która była komunikacyjnym wsparciem procesu rekomercjalizacji CH FORUM;
- Edukacyjne elementy towarzyszące majowej wystawie „Epoka lodowcowa”, będącej efektowną prezentacją fauny i flory z tego okresu; w kategorii Cause Related Marketing.
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbyło się 7 czerwca w Budapeszcie, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
W tegorocznej edycji konkursu Solal Marketing Awards CH FORUM było najliczniej reprezentowane w finale spośród naszych centrów. Jako jedyne bowiem uzyskało aż trzy nominacje.
W poprzednich latach CH FORUM uhonorowano tytułem Silver Solal Marketing Award za kampanię promocyjną strefy restauracyjnej (2010 r.) oraz za kampanię wizerunkową „Stop monotonii” (2009 r.). W roku ubiegłym do finału nominowano program lojalnościowy „Klik”.
Konkursowe zgłoszenia opracowała agencja Plus Communication, która na stałe współpracuje z CH FORUM. Agencja była także zaangażowana w realizację nagrodzonych projektów.
Źródło: Plus Communication