ESKADRA przygotowała kampanię promocyjną marki Be Slim 3 – produktu wspomagającego odchudzanie, który właśnie wchodzi na polski rynek.
Kampania pod hasłem „Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!” obejmuje spoty TV, prasę oraz materiały POS. Spoty (30 i 15) emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych i Internecie – na platformach VOD i YouTube, w okresie od 7 kwietnia do 3 maja.
Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii, zakupu mediów dokonał MediaVest.
Chudnij z potrójną siłą!
„Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!”, to krótki, zachęcający do działania claim, podkreślający kluczowe cechy produktu – potrójną moc działania w walce ze zbędnymi kilogramami, którą można interpretować na trzy sposoby: po pierwsze, jako odniesienie do trójfazowości preparatu (odchudzające działanie tabletek rano, w południe i wieczorem); po drugie, jako trzyetapową, kompleksową kurację, złożoną z tabletek, diety i ćwiczeń; po trzecie, jako pomoc w rozwiązaniu trzech kluczowych problemów z figurą (brzuch, uda i pośladki oraz ogólny nadmiar kilogramów).
Motyw „trójki” stanowi również punkt bazowy fabuły – bohaterkami spotu są trzy przebojowe kobiety, które mają w sobie moc, żeby się zmienić i narzędzia, aby osiągnąć cel: kompleksowy program odchudzający Be Slim 3.
Spot wyróżnia w bloku reklamowym nietypowy sposób realizacji zdjęć. – Tak mógłby wyglądać trailer serialu o nowoczesnych kobietach żyjących w wielkim mieście. Efekt ten udało się osiągnąć dzięki dynamicznemu tempu narracji, zaproszeniu do współpracy lektora, którego głos jest doskonale znany widzom z filmów oraz zastosowaniu split screenu – zabiegu dzielenia ekranu, typowego dla zwiastunów – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający w ESKADRA.
Źródło: ESKADRA