logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chudnięcie z potrójną siłą: Eskadra dla Be Slim 3

  PR 10.04.2015, przeczytano 2801 razy
ilustracjastrzałka

ESKADRA przygotowała kampanię promocyjną marki Be Slim 3 – produktu wspomagającego odchudzanie, który właśnie wchodzi na polski rynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chudniecie-z-potrojna-sila%3A-eskadra-dla-be-slim-3,24498,artykul.html

Kampania pod hasłem „Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!” obejmuje spoty TV, prasę oraz materiały POS. Spoty (30 i 15) emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych i  Internecie – na platformach VOD i YouTube, w okresie od 7 kwietnia do 3 maja.

Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii, zakupu mediów dokonał MediaVest.

Chudnij z potrójną siłą!

Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!”, to krótki, zachęcający do działania claim, podkreślający kluczowe cechy produktu – potrójną moc działania w walce ze zbędnymi kilogramami, którą można interpretować na trzy sposoby: po pierwsze, jako odniesienie do trójfazowości preparatu (odchudzające działanie tabletek rano, w południe i wieczorem); po drugie, jako trzyetapową, kompleksową kurację, złożoną z tabletek, diety i  ćwiczeń; po trzecie, jako  pomoc w rozwiązaniu trzech kluczowych problemów z figurą (brzuch, uda i pośladki oraz ogólny nadmiar kilogramów).

Motyw „trójki”
stanowi również punkt bazowy fabuły – bohaterkami spotu są trzy przebojowe kobiety, które mają w sobie moc, żeby się zmienić i narzędzia, aby osiągnąć cel: kompleksowy program odchudzający Be Slim 3.

Spot wyróżnia w bloku reklamowym nietypowy sposób realizacji zdjęć. – Tak mógłby  wyglądać trailer serialu o nowoczesnych kobietach żyjących w wielkim mieście. Efekt ten udało się osiągnąć dzięki dynamicznemu tempu narracji, zaproszeniu do współpracy lektora, którego głos jest doskonale znany widzom z filmów oraz  zastosowaniu split screenu – zabiegu dzielenia ekranu, typowego dla zwiastunów  – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający w ESKADRA.

Źródło: ESKADRA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764