
Lexmark International, Inc. zaprezentował nowy system identyfikacji wizualnej oraz nowe logo. Rebranding odzwierciedla zarówno ewolucję firmy, jak i jej wizję na przyszłość.
Rebranding marki Lexmark jest wyrazem udanej i stale zachodzącej transformacji firmy, która wyszła poza ramy producenta sprzętu. Obecnie firma konkuruje w obszarach największego wzrostu, takich jak usługi zarządzania drukiem, inteligentne skanowanie i cyfrowe przetwarzanie obrazu, systemy zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwach i w służbie zdrowia, automatyzacja procesów w dziedzinie finansów i technologie wyszukiwania. Wszystkie te narzędzia mają na celu zapewnienie klientom Lexmarka i ich pracownikom dostępu do odpowiednich informacji dokładnie wtedy, gdy ich potrzebują.
Nowy logotyp firmy Lexmark odwołuje się do przejrzystości, wartości i trwałości dotychczasowego rombu Lexmarka, który przekształcił się w przysłonę kamery, będącej wyrazem poszerzonej oferty produktowej - przez którą można zobaczyć więcej i wyostrzyć obraz. Zielona paleta barw jest świeża, żywa i sprawia wrażenie przystępności, odwołując się do silnych stron firmy Lexmark, skupieniu się na wzroście i zrównoważonym rozwoju oraz na zaangażowaniu w zdobywanie klientów na całe życie. Nowy krój pisma charakteryzuje się nowoczesnym i klarownym wyglądem i opiera się na kątach, które dokładnie odpowiadają przysłonie.
Nowy slogan firmy Lexmark brzmi “Open the possibilities” (“Otwórz się na nowe możliwości”). Hasło zachęca klientów do skorzystania z poszerzonego portfolio technologii i rozwiązań firmy Lexmark, dzięki którym otwierają się nowe możliwości odniesienia sukcesu.
Podczas gdy wygląd, hasło i logotyp Lexmarka zmieniły się, żeby lepiej wyrażać to, czym obecnie jest firma, propozycja wartości firmy pozostaje niezmiennie ta sama – połączenie innowacyjnych technologii, w których posiadaniu jesteśmy, wyjątkowego zaangażowania w relacje z klientami oraz głębokiej znajomości branży, co pozwala nam nawiązywać długotrwałe i dające wiele satysfakcji relacje z klientami.
Perceptive Software będzie funkcjonować na rynku pod znakiem Lexmark, podczas gdy poszczególne produkty oprogramowania będą występować nadal pod nazwą Perceptive: Perceptive Content, Perceptive Intelligent Capture czy Perceptive Search.
“Nigdy wcześniej nie było lepszego momentu, żeby być pracownikiem firmy Lexmark. Nowy wygląd marki i nowego logo odzwierciedlają nasz entuzjazm i skupienie się na łączeniu i automatyzowaniu procesów biznesowych naszych klientów” - mówi Paul Rooke, prezes i dyrektor zarządzający Lexmark - “Nowy wygląd lepiej oddaje to, gdzie obecnie znajduje się firma oraz naszą wizję na przyszłość”.
“Lexmark wciąż angażuje się w zdobywanie klientów na całe życie, tak jak robił to przez ostatnie 24 lata, lecz nasza nowa odsłona wyraźnie pokazuje, że zmieniamy się jako firma, poszerzając naszą ofertę technologiczną, zdobywając nowe obszary rynkowe, a swoim pracownikom wyznaczając drogę do celu, w miarę jak nasza firma ewoluuje i rozwija się” - dodaje Rooke.
Źródło: Lexmark