logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark prezentuje nowy wygląd oraz logo

  PR 10.04.2015, przeczytano 1270 razy
ilustracja

Lexmark International, Inc. zaprezentował nowy system identyfikacji wizualnej oraz nowe logo. Rebranding odzwierciedla zarówno ewolucję firmy, jak i jej wizję na przyszłość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-prezentuje-nowy-wyglad-oraz-logo,24499,artykul.html

Rebranding marki Lexmark jest wyrazem udanej i stale zachodzącej transformacji firmy, która wyszła poza ramy producenta sprzętu. Obecnie firma konkuruje w obszarach największego wzrostu, takich jak usługi zarządzania drukiem, inteligentne skanowanie i cyfrowe przetwarzanie obrazu, systemy zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwach i w służbie zdrowia, automatyzacja procesów w dziedzinie finansów i technologie wyszukiwania. Wszystkie te narzędzia mają na celu zapewnienie klientom Lexmarka i ich pracownikom dostępu do odpowiednich informacji dokładnie wtedy, gdy ich potrzebują.

Nowy logotyp firmy Lexmark odwołuje się do przejrzystości, wartości i trwałości dotychczasowego rombu Lexmarka, który przekształcił się w przysłonę kamery, będącej wyrazem poszerzonej oferty produktowej - przez którą można zobaczyć więcej i wyostrzyć obraz. Zielona paleta barw jest świeża, żywa i sprawia wrażenie przystępności, odwołując się do silnych stron firmy Lexmark, skupieniu się na wzroście i zrównoważonym rozwoju  oraz na zaangażowaniu w zdobywanie klientów na całe życie. Nowy krój pisma charakteryzuje się nowoczesnym i klarownym  wyglądem i opiera się  na kątach, które dokładnie odpowiadają przysłonie.

Nowy slogan firmy Lexmark brzmi “Open the possibilities” (“Otwórz się na nowe możliwości”). Hasło zachęca klientów do skorzystania z poszerzonego portfolio technologii i rozwiązań firmy Lexmark, dzięki którym otwierają się nowe możliwości odniesienia sukcesu.

Podczas gdy wygląd, hasło i logotyp Lexmarka zmieniły się, żeby lepiej wyrażać to, czym obecnie jest firma, propozycja wartości firmy pozostaje niezmiennie ta sama – połączenie innowacyjnych technologii, w których posiadaniu jesteśmy, wyjątkowego zaangażowania w relacje z klientami oraz głębokiej znajomości branży, co pozwala nam nawiązywać długotrwałe i dające wiele satysfakcji relacje z klientami.

Perceptive Software
będzie funkcjonować na rynku pod znakiem Lexmark, podczas gdy poszczególne produkty oprogramowania będą występować nadal pod nazwą Perceptive: Perceptive Content, Perceptive Intelligent Capture czy Perceptive Search.

Nigdy wcześniej nie było lepszego momentu, żeby być pracownikiem firmy Lexmark. Nowy wygląd marki i nowego logo odzwierciedlają nasz entuzjazm i skupienie się na łączeniu i automatyzowaniu procesów biznesowych naszych klientów” - mówi Paul Rooke, prezes i dyrektor zarządzający Lexmark - “Nowy wygląd lepiej oddaje to, gdzie obecnie znajduje się firma oraz naszą wizję na przyszłość”.

Lexmark wciąż angażuje się w zdobywanie klientów na całe życie, tak jak robił to przez ostatnie 24 lata, lecz nasza nowa odsłona wyraźnie pokazuje, że zmieniamy się jako firma, poszerzając naszą ofertę technologiczną,  zdobywając nowe obszary rynkowe, a swoim pracownikom wyznaczając drogę do celu, w miarę jak nasza firma ewoluuje i rozwija się” - dodaje Rooke.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764