logo
WIADOMOŚCI

Clue PR wprowadzi Zalando do Czech

Mateusz Zawiślak  PR 13.06.2018, przeczytano 104 razy

Clue PR oraz Zalando przedłużyły umowę na kolejny rok. Współpraca obu firm trwa nieprzerwanie od 2015 roku, a agencja Clue PR zajmie się dodatkowo komunikacją Zalando na rynku czeskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clue-pr-wprowadzi-zalando-do-czech,36864,artykul.html

Czechy to drugi po Polsce rynek w Europie Wschodniej, na którym pojawi się Zalando. Rozszerzenie działalności firmy jest jej pierwszą ekspansją od 2013 roku.

Clue PR odpowiada za realizację komunikacji korporacyjnej, bieżące kontakty z mediami oraz obsługę wydarzeń. Obsługą Zalando w agencji zajmuje się dział Consumer Tech Practice, którego pracę koordynuje Aleksandra Adrian, Senior Account Manager.

Źródło: Clue PR

www.cluepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 202 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone