Codemedia – niezależny dom mediowy – poprowadzi w telewizji i radiu kampanię społeczno – informacyjną akcji „Owoce i warzywa w szkole”. Zapowiada ją teaser emitowany na YouTube. Akcja jest jednym z flagowych projektów Agencji Rynku Rolnego, a jej celem jest zwiększenie świadomości rodziców o żywieniu dzieci w podstawówkach.
Kampania rusza 15 czerwca i potrwa do końca lipca. W tym czasie na antenie Radia Złote Przeboje emitowana będzie 3 minutowa piosenka śpiewana przez Jarosława Boberka i Julię Kamińską. Muzykę do niej napisał Andrzej Smolik. Powstał też teledysk, który będzie można obejrzeć na jednym z kanałów wideo. W stacjach telewizyjnych oraz VOD i serwisie YouTube rozpowszechniane będą 30 i 15 sekundowe spoty przygotowane przez Fabrykę Komunikacji Społecznej, która stworzyła też całą kreację kampanii. Piosenka i spoty propagować będą zdrowe odżywianie i zmianę nawyków żywieniowych dzieci poprzez zwiększenie w ich diecie udziału owoców i warzyw. Codemedia odpowiada za zakup i planowanie mediów.
„Owoce i warzywa w szkole” to program, którego celem jest zainicjowanie w całej Polsce dyskusji na temat tego, co jedzą uczniowie klas I-III szkół podstawowych oraz obalenia „mitu sklepiku szkolnego i drożdżówek”. Kampania dedykowana jest 30-latkom, którzy mają dzieci właśnie w wieku wczesnoszkolnym dlatego, że to oni mają największy wpływ na kształtowanie ich zdrowych nawyków żywieniowych. Dzięki działaniom prowadzonym przez Codemedia rodzice mogą usłyszeć o programie i np. zapytać szkołę swojego dziecka, czy ono również będzie otrzymywało darmowe owoce i warzywa oraz dowiedzieć się, co mogą zrobić, by dana szkoła dołączyła do tego programu. Więcej o programie można znaleźć na stronie: http://owocewszkole.org/
Źródło: Codemedia