logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia wesprze kampanię Agencji Rynku Rolnego

  PR 15.06.2016, przeczytano 793 razy

Codemedia – niezależny dom mediowy – poprowadzi w telewizji i radiu kampanię społeczno – informacyjną akcji „Owoce i warzywa w szkole”. Zapowiada ją teaser emitowany na YouTube. Akcja jest jednym z flagowych projektów Agencji Rynku Rolnego, a jej celem jest zwiększenie świadomości rodziców o żywieniu dzieci w podstawówkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-wesprze-kampanie-agencji-rynku-rolnego,28944,artykul.html

Kampania rusza 15 czerwca i potrwa do końca lipca. W tym czasie na antenie Radia Złote Przeboje emitowana będzie 3 minutowa piosenka śpiewana przez Jarosława Boberka i Julię Kamińską. Muzykę do niej napisał Andrzej Smolik. Powstał też teledysk, który będzie można obejrzeć na jednym z kanałów wideo. W stacjach telewizyjnych oraz VOD i serwisie YouTube rozpowszechniane będą 30 i 15 sekundowe spoty przygotowane przez Fabrykę Komunikacji Społecznej, która stworzyła też całą kreację kampanii. Piosenka i spoty propagować będą zdrowe odżywianie i zmianę nawyków żywieniowych dzieci poprzez zwiększenie w ich diecie udziału owoców i warzyw. Codemedia odpowiada za zakup i planowanie mediów.

Owoce i warzywa w szkole” to program, którego celem jest zainicjowanie w całej Polsce dyskusji na temat tego, co jedzą uczniowie klas I-III szkół podstawowych oraz obalenia „mitu sklepiku szkolnego i drożdżówek”. Kampania dedykowana jest 30-latkom, którzy mają dzieci właśnie w wieku wczesnoszkolnym dlatego, że to oni mają największy wpływ na kształtowanie ich zdrowych nawyków żywieniowych. Dzięki działaniom prowadzonym przez Codemedia rodzice mogą usłyszeć o programie i np. zapytać szkołę swojego dziecka, czy ono również będzie otrzymywało darmowe owoce i warzywa oraz dowiedzieć się, co mogą zrobić, by dana szkoła dołączyła do tego programu. Więcej o programie można znaleźć na stronie: http://owocewszkole.org/

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764