logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Content School by Scoop - szkolenie online z content marketingu

  PR 10.10.2019, przeczytano 729 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku debiutuje Content School by Scoop – oparte na grywalizacji szkolenie online z content marketingu. Szkolenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co gwarantuje jego absolwentom zdobycie aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji marketingowej stworzonej przez IAB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/content-school-by-scoop---szkolenie-online-z-content-marketingu,384297,artykul.html

Dzięki wykorzystaniu platformy gamifikacyjnej proces szkoleniowy Content School by Scoop wpleciony jest w fabularną narrację, umiejscowioną w wirtualnym świecie. Szkolenie zostało podzielone na 58 części, które opowiadają o perypetiach głównego bohatera – Bartka, adepta sztuki kulinarnej, który kierując się zasadą „Content jest królem, a jego dystrybucja królową”, staje do walki o pozycję władcy Treściogrodu.

Zmagania bohatera są dla uczestnika okazją do zapoznania się m.in. z rozdziałami dotyczącymi celów i historii content marketingu, tworzenia strategii contentowej, doboru narzędzi, definiowania KPI, narzędzi content marketingu, blogosfery i współpracy z influencerami, a także kształtującymi wiedzę z zakresu WoMM, social/native ads oraz virali. Oddzielny rozdział porusza także zagadnienia związane z RODO oraz prawami autorskimi w tworzeniu treści.

W toku rozwoju gry i przechodzenia kolejnych etapów opowieści zakończonych testami uczestnik szkolenia zdobywa punkty doświadczenia. Po zakończeniu całego kursu może wymienić je na punkty recertyfikacyjne DIMAQ (aż 40 punktów za udział w całym szkoleniu!) bądź udział w stacjonarnym warsztacie z zakresu content marketingu lub influencer marketingu.

Historia Bartka, choć z pozoru lekka i bajkowa, przeprowadza uczestnika szkolenia przez wiele problemów i zagadnień zwiększających kompetencje z dziedziny content marketingu.

Projekt jest efektem współpracy agencji contentowej Scoop z Gamfi – firmą tworzącą platformę do grywalizacji procesów biznesowych. Obie spółki należą do Grupy AdNext.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764