logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowe oblicze PR - Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019

   18.03.2019, przeczytano 524 razy
ilustracjastrzałka

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowe-oblicze-pr---kongres-profesjonalistow-public-relations-2019,381700,artykul.html

Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik użytkowników mediów społecznościowych wyniósł w ubiegłym roku 3,2 miliarda. Co ciekawe, liczba ta rośnie z roku na rok o ok. 13%. Oznacza to, że z dobrodziejstw social mediów zacznie niebawem korzystać dodatkowe 400 mln osób. Czy PR w oderwaniu od internetu jeszcze w ogóle istnieje? Będą się nad tym zastanawiać goście i prelegenci zaproszeni na tegoroczny Kongres Public Relations, który odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Rzeszowie.

Błyskawiczny rozwój mediów społecznościowych sprawił, że stały się one powszechnie wykorzystywanym narzędziem komunikacji wizerunkowej. Według badań przeprowadzonych przez Global Communications Report 83% specjalistów PR widzi zasadność zdobywania nowej wiedzy dotyczącej szeroko pojętych social mediów. Taki sam współczynnik ankietowanych uważa, że social media w ciągu kolejnych pięciu lat staną się nieodłącznym elementem prowadzenia wieloaspektowych działań wizerunkowych.

- Starannie zaplanowane działania w sieci odgrywają niezaprzeczalną rolę w budowaniu wizerunku firmy – mówi Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego. – Myślę tutaj zwłaszcza o roli mediów społecznościowych, od których w dzisiejszych czasach nie da się już uciec, ponieważ wpisały się na stałe w kanon działań PR-owych. Jeśli firma czy marka chce być rozpoznawalna oraz mieć znaczenie, musi prowadzić aktywne działania w sieci – dodaje.

E-PR, który był początkowo traktowany jako przedłużenie kontaktów z mediami, szybko zmienił się w samodzielną dyscyplinę. Facebook, Instagram czy Twitter narzuciły specjalistom nowe zasady budowania wizerunku firmy czy marki. Badania, których część była realizowana w trakcie ubiegłorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów PR pokazały, że dla ponad połowy (51,4%) biorących w nich udział specjalistów zadania związane z e-PRem stanowią część codziennych obowiązków zawodowych.

– Tegoroczna edycja kongresu skupia się na wybranych obszarach digital PR – budowania wizerunku za pomocą mediów społecznościowych, influencerów oraz postępowaniu w przypadku, kiedy wizerunek marki wskutek tych działań jest zagrożony kryzysem wizerunkowym – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, EXACTO sp. z o.o., organizator Kongresu.

Przeniesienie działań marketingowych na sferę internetową nieodwracalnie zmieniło oblicze nowoczesnej komunikacji. O tym, w jaki sposób prowadzić skuteczne działania w przestrzeni cyfrowej opowiedzą prelegenci nadchodzącej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Zgłoszenia na kongres przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl. Dostępny jest tam również szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełna lista prelegentów.

Kongres objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: EXACTO sp. z o.o.

www.exacto.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator Kongresu Profesjonalistów Public Relations: Newsline sp. z o.o.

Partner Strategiczny: Totalizator Sportowy

Partner Merytoryczny: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Sponsor Główny Kongresu: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Partnerzy: Orange Polska, Ideo, Ideo Force, MediakraftTV, SuperDrob, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Media Visage, Stowarzyszenie ProCarpathia, ZETO-Rzeszów, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Patroni medialni: Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, Radio VIA, Ad Monkey, Biznes na Fali, Epr.pl, Fundacja InternetPR, Law Business Quality, Magazyn VIP, Marketing przy Kawie, Marketing Miejsca, Nowy Marketing, OOH Magazine, Portal Medialny, Medialna Perspektywa, Publicrelations.pl, Manager, Signs.pl, Tygrysy Biznesu, Marketing i Rynek, Agencja Managerska VIP for You, Fundacja Managerska Creative, Czasopismo naukowe RSK, OGIDO Portal pracy, Qbusiness, PIAP.

Wydawnictwa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764