logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas na epicką loterię na Planecie Warka

  PR 22.04.2022, przeczytano 1387 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała loteria promocyjna Warki, w której codziennie do wygrania są wyjątkowe, epickie wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji oraz miliony piw. W tym roku po raz pierwszy promocyjnych kodów można szukać na opakowaniach całej wareckiej rodziny – Warka Jasne Pełne, Warka Strong oraz Warka Radler (3,5% i 0,0%). Aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz kampanią ATL. Loteria potrwa do końca sierpnia 2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-na-epicka-loterie-na-planecie-warka,395600,artykul.html

Rozpoczął się właśnie nowy rozdział w historii Warki. Światło dziennie ujrzała nowa komunikacja Planety Warka, na której uruchamia się nasza wyluzowana, skora do żartów strona. Na planecie wylądowała też Warka Radler, więc jest tam teraz piwo dla każdego i na każdą okazję – orzeźwiający lager Warka Jasne Pełne, wyjątkowa dwusłodowa Warka Strong, cały szereg smakowych piw Warka Radler 3,5% oraz soczyście owocowa, bezalkoholowa Warka Radler 0,0% w wielu smakach. Nową Planetę Warka promuje seria spotów oraz loteria konsumencka.

Loteria Warki trwać będzie do końca sierpnia br. Codziennie do wygrania są wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji, w tym zwiedzanie miasta i oglądanie meczów piłkarskich w nieoczywistych lokalizacjach oraz wyjazdy na pustynię, podczas których każdy będzie miał szansę odkryć rozrywkową stronę swojej natury. Na konsumentów czekają również cztery miliony piw. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić dowolne piwo marki Warka i sprawdzić napis pod kapslem lub zawleczką. Informacja o wygranym piwie widoczna jest od razu. Kody spod kapsli i zawleczek należy zarejestrować i w ten sposób wziąć udział w losowaniu wyjazdów do Kataru. W loterii biorą udział piwa z całej wareckiej rodziny – Warka Jasne Pełne, Warka Strong oraz po raz pierwszy w historii – Warka Radler (3,5% i 0,0%). Do wygrania są nowe smaki Warki Radler – Mango z Pomarańczą i Jagoda z Cytryną (pod kapslami Warki Radler) oraz Warka Jasne Pełne (pod kapslami Warki Jasne Pełne i Warki Strong).

Nowa aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz silną kampanią ATL, w tym dedykowanym spotem TV, nawiązującym do nowego pozycjonowania marki – Warka po stronie rozrywki.  W sklepach pojawiły się już także ujednolicone opakowania Warki Radler. Zostały one przygotowane w taki sposób, aby konsument nie miał problemu z rozróżnieniem poszczególnych wariantów Warki, zapewniając przy tym ich lepszą widoczność w punktach sprzedaży.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764