logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czwarta edycja Digital Marketing Heroes zakończona

  PR 02.06.2017, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

Już czwarta edycja Digital Marketing Heroes dobiegła końca. Konferencja poświęcona najświeższym trendom w marketingu cyfrowym i reklamie programmatic odbyła się w tym roku 31 maja w warszawskim klubie Patio. Na scenie wydarzenia organizowanego przez Sociomantic Labs pojawili się specjaliści ze środowisk naukowych m. in Massachusetts Institute of Technology oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czwarta-edycja-digital-marketing-heroes-zakonczona,32706,artykul.html

Konferencję rozpoczął Jacek Kowalski z Neuroidei z prezentacją na temat neuromarketingu jako nowego trendu w branży marketingowej. W trakcie prelekcji opowiedział o technologiach umożliwiających pomiar emocji i zaprezentował jak wiedza uzyskana w ten innowacyjny sposób może być wykorzystana do tworzenia efektywnych kampanii reklamowych. Futurystyczne tematy zagościły ponownie na scenie w dalszej części konferencji, kiedy to dr Aleksandra Przegalińska z Massachusetts Institute of Technology przybliżyła słuchaczom tajniki technologii ubieralnych opowiadając o badaniach nad monitorowaniem umysłu i jego aktywności, które wraz z zespołem badawczym przeprowadziła na MIT (Massachusetts Institute of Technology).

Marketerzy wykorzystujący kampanie programmatic mogli liczyć na parę dobrych rad od Małgorzaty Sułek, przedstawicielki Sociomantic Labs. Małgorzata opowiedziała o tym jak najlepiej dopasowywać swoją strategię programmatic, aby osiągnąć wyznaczone cele, oraz jak wykorzystywać w pełni potencjał kampanii zadając odpowiednie pytania i analizując wyniki.  Kolejnym prelegentem był Krzysztof Radoszewski z UberEATS. Zaprezentował on jak rozbudowa infrastruktury Ubera oraz rozwój wielorakich projektów na rynku polskim, doprowadziły do narodzin oraz sukcesu nowej aplikacji jedzeniowej w Warszawie.

Podczas konferencji Digital Marketing Heroes 2017 goście imprezy mieli również okazję dowiedzieć się więcej na temat przyszłości reklamy programmatic. Fireside chaty, poprowadzone przez Lothara Krause z Sociomantic z ekspertami z branży - Mario Gebersem z OpenX, Borisem Kruchinsky z Google oraz Marcinem Olszewskim z Media Impact Polska przybliżyły gościom punkt widzenia wydawców na reklamy typu programmatic premium, reklamę mobile i natywną.

Konferencję DMH2017 zamknęła prelekcja Sławomira Komińskiego, dyrektora e-commerce w firmie Komputronik, który podzielił się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych i przedstawiając korzyści płynące ze współpracy z innymi firmami zachęcał do nawiązywania nowych kontaktów i wykorzystywania ich w kampaniach.

Tegoroczna, już 4 edycja konferencji branży digital marketing, poprowadził znany z polskiej sceny youtubowej Rafał Masny. Sponsorami wydarzenia byli Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl.

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764