logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czwarta edycja Digital Marketing Heroes zakończona

  PR 02.06.2017, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

Już czwarta edycja Digital Marketing Heroes dobiegła końca. Konferencja poświęcona najświeższym trendom w marketingu cyfrowym i reklamie programmatic odbyła się w tym roku 31 maja w warszawskim klubie Patio. Na scenie wydarzenia organizowanego przez Sociomantic Labs pojawili się specjaliści ze środowisk naukowych m. in Massachusetts Institute of Technology oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czwarta-edycja-digital-marketing-heroes-zakonczona,32706,artykul.html

Konferencję rozpoczął Jacek Kowalski z Neuroidei z prezentacją na temat neuromarketingu jako nowego trendu w branży marketingowej. W trakcie prelekcji opowiedział o technologiach umożliwiających pomiar emocji i zaprezentował jak wiedza uzyskana w ten innowacyjny sposób może być wykorzystana do tworzenia efektywnych kampanii reklamowych. Futurystyczne tematy zagościły ponownie na scenie w dalszej części konferencji, kiedy to dr Aleksandra Przegalińska z Massachusetts Institute of Technology przybliżyła słuchaczom tajniki technologii ubieralnych opowiadając o badaniach nad monitorowaniem umysłu i jego aktywności, które wraz z zespołem badawczym przeprowadziła na MIT (Massachusetts Institute of Technology).

Marketerzy wykorzystujący kampanie programmatic mogli liczyć na parę dobrych rad od Małgorzaty Sułek, przedstawicielki Sociomantic Labs. Małgorzata opowiedziała o tym jak najlepiej dopasowywać swoją strategię programmatic, aby osiągnąć wyznaczone cele, oraz jak wykorzystywać w pełni potencjał kampanii zadając odpowiednie pytania i analizując wyniki.  Kolejnym prelegentem był Krzysztof Radoszewski z UberEATS. Zaprezentował on jak rozbudowa infrastruktury Ubera oraz rozwój wielorakich projektów na rynku polskim, doprowadziły do narodzin oraz sukcesu nowej aplikacji jedzeniowej w Warszawie.

Podczas konferencji Digital Marketing Heroes 2017 goście imprezy mieli również okazję dowiedzieć się więcej na temat przyszłości reklamy programmatic. Fireside chaty, poprowadzone przez Lothara Krause z Sociomantic z ekspertami z branży - Mario Gebersem z OpenX, Borisem Kruchinsky z Google oraz Marcinem Olszewskim z Media Impact Polska przybliżyły gościom punkt widzenia wydawców na reklamy typu programmatic premium, reklamę mobile i natywną.

Konferencję DMH2017 zamknęła prelekcja Sławomira Komińskiego, dyrektora e-commerce w firmie Komputronik, który podzielił się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych i przedstawiając korzyści płynące ze współpracy z innymi firmami zachęcał do nawiązywania nowych kontaktów i wykorzystywania ich w kampaniach.

Tegoroczna, już 4 edycja konferencji branży digital marketing, poprowadził znany z polskiej sceny youtubowej Rafał Masny. Sponsorami wydarzenia byli Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl.

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764