logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czwarta edycja Digital Marketing Heroes zakończona

  PR 02.06.2017, przeczytano 804 razy
ilustracjastrzałka

Już czwarta edycja Digital Marketing Heroes dobiegła końca. Konferencja poświęcona najświeższym trendom w marketingu cyfrowym i reklamie programmatic odbyła się w tym roku 31 maja w warszawskim klubie Patio. Na scenie wydarzenia organizowanego przez Sociomantic Labs pojawili się specjaliści ze środowisk naukowych m. in Massachusetts Institute of Technology oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czwarta-edycja-digital-marketing-heroes-zakonczona,32706,artykul.html

Konferencję rozpoczął Jacek Kowalski z Neuroidei z prezentacją na temat neuromarketingu jako nowego trendu w branży marketingowej. W trakcie prelekcji opowiedział o technologiach umożliwiających pomiar emocji i zaprezentował jak wiedza uzyskana w ten innowacyjny sposób może być wykorzystana do tworzenia efektywnych kampanii reklamowych. Futurystyczne tematy zagościły ponownie na scenie w dalszej części konferencji, kiedy to dr Aleksandra Przegalińska z Massachusetts Institute of Technology przybliżyła słuchaczom tajniki technologii ubieralnych opowiadając o badaniach nad monitorowaniem umysłu i jego aktywności, które wraz z zespołem badawczym przeprowadziła na MIT (Massachusetts Institute of Technology).

Marketerzy wykorzystujący kampanie programmatic mogli liczyć na parę dobrych rad od Małgorzaty Sułek, przedstawicielki Sociomantic Labs. Małgorzata opowiedziała o tym jak najlepiej dopasowywać swoją strategię programmatic, aby osiągnąć wyznaczone cele, oraz jak wykorzystywać w pełni potencjał kampanii zadając odpowiednie pytania i analizując wyniki.  Kolejnym prelegentem był Krzysztof Radoszewski z UberEATS. Zaprezentował on jak rozbudowa infrastruktury Ubera oraz rozwój wielorakich projektów na rynku polskim, doprowadziły do narodzin oraz sukcesu nowej aplikacji jedzeniowej w Warszawie.

Podczas konferencji Digital Marketing Heroes 2017 goście imprezy mieli również okazję dowiedzieć się więcej na temat przyszłości reklamy programmatic. Fireside chaty, poprowadzone przez Lothara Krause z Sociomantic z ekspertami z branży - Mario Gebersem z OpenX, Borisem Kruchinsky z Google oraz Marcinem Olszewskim z Media Impact Polska przybliżyły gościom punkt widzenia wydawców na reklamy typu programmatic premium, reklamę mobile i natywną.

Konferencję DMH2017 zamknęła prelekcja Sławomira Komińskiego, dyrektora e-commerce w firmie Komputronik, który podzielił się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych i przedstawiając korzyści płynące ze współpracy z innymi firmami zachęcał do nawiązywania nowych kontaktów i wykorzystywania ich w kampaniach.

Tegoroczna, już 4 edycja konferencji branży digital marketing, poprowadził znany z polskiej sceny youtubowej Rafał Masny. Sponsorami wydarzenia byli Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl.

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764